[SC] Waar we verder shoppen............

Dit topic is gesloten
Ga naar laatste reactie137

Reacties

• DaantjeDaantje Gebruiker
    Mijn tijdelijke fysio vond de blauwe curetape beter dan de rest. Zelf heb ik nu groen en blauw.

Ik zag allemaal leuke dingen bij bonprix, daar moet ik nog maar eens verder kijken.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    #62 edited 30 juni
    Ik heb altijd de zwarte xD die is wel beter dan oranje, oranje blijft geen week zitten en zwart wel :) echt stom dat het nog aan de kleuren ligt. Dan heb je ook nog gewoon en sport, maar heb gewoon genomen. De lijm bij de sportversie is sterker en de gewone is al te sterk eigenlijk, althans reageer erop.

Ja ik zag ook een leuke broek bij bonprix die ik wil, gewoon een nette:p maar een viscosebroek kon ik daar niet vinden naar mijn zin of in mijn maat :( :( dus van de week maar even verder kijken. Om even pauze te hebben van mijn nieuwe serie Glee, staat sinds vandaag op netflix :D
    Ik heb ook zwart gehad en roze. Ik merk weinig verschil. Die sport schijnt sneller droog te zijn, dat lijkt me wel fijn. Mijn fysio's vroegen er wel nog naar van de week.
  • PioenroosPioenroos Gebruiker
    Ik vind de huidskleurige wel fijn. Reageer niet op die samenstelling. Maar is denk ik heel persoonlijk
    Ik vind dat je die tape toch altijd ziet en dan heb ik liever een leuk kleurtje

Ik heb weer kleren besteld, twee grijze broeken met een touwtjes a aan de bovenkant en dit fantastische shirt

https://www.bonprix.nl/product/t-shirt-indigo-met-print-978389/
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik heb toevallig alleen met oranje problemen gehad, kan ook net wan die rol liggen:p
    Ik heb altijd zwart, omdat dat niet zo opvalt als ik een zwarte panty aan heb haha en inderdaad je ziet het tape altijd, denk dat wit nog minder zou opvallen bij mij hahaha
    Dat is ook slim! Bij mij zit het in mijn hals, schouders en bovenarm als ie lang is. Ik zoek een kleur die bij mijn kleding past.
    @Daantje dat is een leuk shirt
  • ballingballing Gebruiker
    Gisteren een middagje shoppen met m'n dame. Niks gekocht.
    Wel met de fiets: 15km heen, 15km terug. Pfffff!!!!
    Pioenroos schreef: »
    @Daantje dat is een leuk shirt

Hoop dat mijn pakketje morgen komt :)
    balling schreef: »
    Gisteren een middagje shoppen met m'n dame. Niks gekocht.
    Wel met de fiets: 15km heen, 15km terug. Pfffff!!!!

Wat goed dat je zo veel hebt gefietst
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Leuk shirt @Daantje
    Beste fietstocht voor ....niks Balling :) ook geen terrasje gepakt? Of ijsje... in ieder geval goed gesport weer
    Geen weer om te roeien, dan maar lekker haken. Vandaag Bir in elkaar gezet en blij met het resultaat

dzxscd3isp3yi.jpg
  • trijnkotrijnko Administrator
    Is het weer modern om te haken?
    Zie het namelijk ook weer in mijn omgeving.
    Ja, het is weer hip. Op mijn werk zijn het ook drie jongere collega's die haken.

Ik heb voor mijn verjaardag een heel leuk boek gekregen waar je die beer mee kan haken maar ook allemaal kleertjes enzo. Echt heel leuk.
    Grappig oude technieken die weer terug komen.
    Nu nog weer de breipennen laten tikken.
    Tsja, breien spreekt me niet zo aan. Ik heb een tijdje geleden wel een macrame workshop gedaan, terug naar de 70er jaren.
    Daantje schreef: »
    Tsja, breien spreekt me niet zo aan. Ik heb een tijdje geleden wel een macrame workshop gedaan, terug naar de 70er jaren.

Dat is idd echt jaren zeventig. Ik krijg visioenen van flessen hangend in een macraménetje.

Ik heb een wandhanger gemaakt maar ik wil nog graag zo'n plantenhanger maken.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    oooh macrame, wat leuk. ik heb het vroeger ook veel gedaan.
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    Wat leuk @Daantje! Goh, haken heb ik in het verleden ook nog gedaan. En punniken. :-)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Volgens mij is het hetzelfde als met mode en circuleert alles met hip zijn:D ik heb het nog niet ontdekt, maar het resultaat is super leuk Daantje!

Ik ga straks mijn hond een nieuw trucje aanleren voor mijn fotografie:D en gelukkig is het droog dus kan het buiten!
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    @Nckiie , wat voor trucje? wel een fotootje graag van het mooie model. :)
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik wil hem head down aanleren, zoals de foto hieronder. Maar het lukt nog niet, we hebben nog even miscommunicatie en hij denkt graag zelf en gaat dan alle trucjes doen om te kijken of ik dat bedoel xD

Als het lukt post ik een foto van mijn hond die dit doet:D

8pko3sja.jpeg
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Daantje, weet je dat pinterest ook veel leuke haakbeschrijvingen heeft, allerlei dingen. leuk
    Ja, alleen kan je via pinterest bijna nooit meer de patronen vinden. Die zijn dan of al verwijderd van de oorspronkelijke bron of betaald. Dat is wel jammer.
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Wat mooi @Daantje, vind het altijd zo knap.

Wat een lieve foto van de hond @Nckiie, nog even en jouw hond doet het ook!
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    @Nckije, begrijp wat je bedoelt. Maar jouw hond wat ras aangaat zijn ze heerlijk eigenwijs, soms wel eens te eigenwijs. hahaha
  • NckiieNckiie Gebruiker
    @Anna50 hahah enorm eigenwijs, maar dat ben ik ook dus past wel haha. En gelukkig is het een enorme lieverd!
Dit topic is gesloten