Hoe voel jij je vandaag? #166

Dit topic is gesloten
Ga naar laatste reactie27

Reacties

• SooshSoosh Moderator
    @daantje , dat klinkt pittig!

Hier mwah, ben voor de 3e keer in 2.5 week door mijn rug gegaan. Daarnaast gaan longen gelukkig weer wat beter.

Ik hoop op goede uitslagen voor jou!
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik ben bij de longarts geweest. Foto was normaal, bloed liet geen grote afwijkingen zien. Longfunctie stabiel met januari (maar was toen een stuk lager dan vorig jaar).

Ik kom niet in aanmerking voor de dupilumab. Omdat mijn allergieën nauwelijks meer aantoonbaar zijn, wilde mijn longarts eigenlijk dat ik zou stoppen met de xolair maar omdat het nu al niet lekker gaat, zie ik dat niet zitten.

Ik krijg nu azitromycine voor acht weken in de hoop dat kno en longen dan een beetje tot rust komen. Dan moet ik ook weer terug.

Ik kreeg een beetje het gevoel dat het aan mij lag dat het niet goed gaat omdat er niet zoveel uit de onderzoeken kwam. Zo zal hij het wel niet bedoelen maar blegh. Mijn fysiotherapeut was gisteren ook niet tevreden, longen voelden niet okee en ik adem veel te oppervlakkig. Hoop dat ze gauw weer terug is in de zaal zodat ze meer met me kan oefenen.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Na 3 weken lelijke pijn aan mijn schouder maar eens bij de fysio geweest. Nu ingetaped, en advies rust met de schouder.
    Hoe doen we dit niet weer: rust...… :-0
    gelukkig mag ik wel wandelen en fietsen.
    vanmorgen een rondje gelopen (vogels geteld), en nu heerlijk niks niks niks niks niks :-)
  • PurplePurple Gebruiker
    Ik heb vandaag een machtiging gekregen voor Davos! Ik voelde letterlijk en figuurlijk meer lucht!!
    Ah, wat fijn! Kan je snel terecht denk je?
  • EdelweissEdelweiss Gebruiker
    Purple schreef: »
    Ik heb vandaag een machtiging gekregen voor Davos! Ik voelde letterlijk en figuurlijk meer lucht!!
    Super fijn voor je! Houd ons maar op de hoogte als je wilt!
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker