Mentale gesteldheid na longontsteking

27-02-2019 om 19:59 uur

Hoi mensen ik ben Nicky 49 jaar moeder van 3 kinderen waarvan één nog thuis.
3 weken geleden kreeg ik last van astma maar ik dacht ik red het wel het weekend. Niet Dus! het weekend begon ik te hallucineren wat heel eng was vooral voor mijn dochtertje en werd steeds benauwder mijn Ventolin werkte niet meer. Maandag naar huisarts gegaan toen toen had ik 38. 5 koorts en saturatie van 78. ze heeft een ambulance gebeld En ben toen 10 dagen opgenomen in het ziekenhuis bleek een longontsteking te hebben en de griep waar ik tegen gevaccineerd was later nog een extra ontsteking erbij gekregen ik kreeg Prednison en twee antibiotica kuren en heb 10 dagen zuurstof gekregen na 10 dagen wilde ze mij naar revalidatiecentrum omdat ze bang waren dat ik een bacterie zou oplopen in het ziekenhuis. Wat ik heb geweigerd omdat ik voor mijn dochtertje moet zorgen Ik werk normaal in de verslavingszorg waar ik veel communiceer met cliënten met de bijhorende administratie ik had vandaag een training waar ik heel graag heen wilde dat ging eventjes goed en toen kwam er geen informatie meer binnen Er gingen dingen trillen en ik begon te zweten Ik ben naar huis gegaan.thuis heb ik ook last van concentratieproblemen korte termijn geheugen is heel slecht soms ben ik ook heel druk in mijn hoofd en ik begin ook depressief te worden maar dat komt denk ik door wat er nu speelt Ik kan het huishouden nauwelijks aan en de zorg voor mijn dochtertje die aan het puberen is valt mij ook zwaar Mijn vraag is of meer mensen last hebben van mentale klachten na een longontsteking en hoe lang het herstel ongeveer gaat duren fysiek en mentaal?
Ik gebruik zo'n inspreek functie vandaar geen punten en komma's

Login of registreer om te reageren