Hoesten/ Bacterie sinds het ongeluk

21-02-2019 om 08:12 uur

Hallo, ik had 10 november jl een ongeluk, verschillende breuken, arm uit de kom enz. 1 december weer in het ZH ivm Longaanval en daarna voor 6 weken naar het verpleeghuis/revalidatie tot 16 januari jl. Maar sinds het ongeluk hoest ik met heel erg vastzittende slijm, als ik hoest klinkt het alsof er iets knapt in mijn keel. Ik hoestte nooit . Nu al sinds het ongeluk al 3 Pred en verschillende AB kuren gehad. Vorige week weer sputum weggebracht en de bacterie zit er nog. Nu zei de Longverpleegkundige omdat ik de 26e toch naar de LA ga om dit ff met haar kort te sluiten hoe nu verder, omdat er altijd bacteriƫn in onze longen zitten? Maar ik had dit niet voor het ongeluk dus zit mij al die tijd al af te vragen wat dit is? Btw ik heb COPD gold 4, 24 %

Login of registreer om te reageren
21-02-2019 om 09:44 uur

Hoi Marleid,

Ik zie dat je dezelfde vraag gisteren ook al hebt gesteld. Wij sturen de vraag door naar een longarts. De longartsen beantwoorden de vragen op vrijwillige basis. Het kan even duren voordat je antwoord hebt. Helaas kunnen we dus ook niet garanderen dat dit voor de 26e is.

Vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Sterkte.

Deze vraag zetten we op beantwoord en de vorige hebben we doorgezonden. Onder die vraag komt het antwoord van de arts.

Met vriendelijke groet,
de Advieslijn

Login of registreer om te reageren