slijm luchtpijp in de ochtend

17-02-2019 om 11:15 uur

Hallo iedereen. Ik heb een probleem .ik heb sinds sept elke ochtend .enkele uren na opstaan slijm in de luchtpijp. Je hoort het bij diep inademen ik schraap dan en het is dan los het is dan weg en verder gehele dag nergens last van en de volgende dag weer zelfde liedje ik ben voor naar huisarts geweest. Sputum onderzoek omdat lichtbruin is het slijm .heb 12 maanden geleden longfoto gemaakt en heb neusspray met prednison erin helpt niks .nu snurk ik volgens partner .heb vaak kurkdroge keel snachts. Dus ik drink nu Express s'nachts helpt niet .wat kan dit wezen ps heb 13 maanden niet meer gerookt

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 12:38 uur

Heb je al eens een tijdje geprobeerd of het beter gaat als je je neus spoelt met zout water? Bijvoorbeeld met de rhinohorn? Vaak zit er slijm in je neus en bijholten wat 's nachts naar beneden zakt.

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 12:49 uur

Heb een speciale neuspray gehad .ik begrijp ook niet waarom het enkele uren na opstaan pas klachten geeft zoals boven beschreven

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 13:11 uur

Als je eerst spoelt en daarna pas de neusspray gebruikt komt het beter in je neus en holtes terecht.

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 13:19 uur

Ok bedankt. Ik ben nog steeds er benieuwd waarom alleen ochtend .en dan na enkele uren .waarom niet middags of s'avonds

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 13:24 uur

Zoek eens het forum af, er is veel geschreven over slijm ophoesten in de ochtend en bruin slijm etc.

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 15:33 uur

Ja ik hoest niet en ook alleen wat ik vertelde ochtend enkele uren na opstaan Ik ben best radeloos omdat niemand iets weet .komt het uit de longen ik vind het raar

Login of registreer om te reageren
17-02-2019 om 16:07 uur