Nieuweling.

06-02-2019 om 14:55 uur

Goeiedag forummers.

Na vele jaren leven met longen/luchtwegen die dagelijks in meer en soms mindere mate dwarsliggen heb ik vandaag besloten toch maar eens lid van dit forum te worden om zo nu en dan wat extra informatie in te winnen of te kunnen geven en uiteraard ervaringen uit te kunnen wisselen.

Hartelijke groeten, Cinso.

Login of registreer om te reageren
06-02-2019 om 19:10 uur

Welkom hier, veel lees en schrijf plezier, er valt veel over te lezen.
Heb je astma?

Login of registreer om te reageren
07-02-2019 om 09:41 uur

Hoi Cinso,

Welkom hier! Ik hoop dat je hier de informatie vindt die je zoekt en daarnaast ervaringen uit kunt wisselen met mensen op dit forum! Ben inderdaad ook benieuwd naar wat er precies mis is met je longen.

Ik heb ACOS, een combinatie van Astma en COPD.

Login of registreer om te reageren
07-02-2019 om 13:14 uur

Hoi Cinso welkom.
Ik zelf ben ook pas lid geworden.
Ik ben ook nog bij een ander forum.
Maar dat is niet meer wat ik eigenlijk zoek.
Vandaar dat ik wil veranderen

Login of registreer om te reageren
10-02-2019 om 17:27 uur

Bedankt voor jullie berichtjes!

En door Soosh meteen ook al iets geleerd, want van ACOS had ik namelijk nog niet eerder van gehoord.
Zelf heb ik inderdaad astma met veel verschillende triggers (gecompliceerd noemt de verpleegkundige het ook wel).
Momenteel zijn mijn longen door verschillende oorzaken lastig onder controle te krijgen, waardoor ik inmiddels ook aan bv. de werking van mijn medicatie twijfel en dat wil ik hier binnenkort graag eens aan medegebruikers ervan voorleggen.

Fijne avond allemaal.

Login of registreer om te reageren
10-02-2019 om 23:11 uur

Hoi @cinso
Iedereen gebruikt hier wat anders, maar toch is zijn er aardig wat mensen die hetzelfde zullen gebruiken als jij. Of mogelijk in het verleden iets hebben gebruikt wat jij nu gebruikt voor je astma. Vooral je vragen stellen, we kunnen alleen maar van elkaar leren.

Login of registreer om te reageren
09-03-2019 om 07:39 uur
Reactie op Soosh

Hoi Cinso,

Welkom hier! Ik hoop dat je hier de informatie vindt die je zoekt en daarnaast ervaringen uit kunt wisselen met mensen op dit forum! Ben inderdaad ook benieuwd naar wat er precies mis is met je longen.

Ik heb ACOS, een combinatie van Astma en COPD.

Login of registreer om te reageren
09-03-2019 om 07:39 uur
Reactie op Soosh

Hoi @cinso
Iedereen gebruikt hier wat anders, maar toch is zijn er aardig wat mensen die hetzelfde zullen gebruiken als jij. Of mogelijk in het verleden iets hebben gebruikt wat jij nu gebruikt voor je astma. Vooral je vragen stellen, we kunnen alleen maar van elkaar leren.

ik weet niet hoe het werkt

Login of registreer om te reageren
09-03-2019 om 07:41 uur

even voorstellen fredie en heb COP|D maar ik heb op het moment niet te klagen. Ben 74 jaar en woon in Den Helder en we hebben daar een super fijne longclub .

Login of registreer om te reageren