Voorstellen

22-11-2018 om 18:34 uur

Hallo ik ben Bea 44 jaar oud woonachtig in Apeldoorn mama van 4 kids 2 jongens 2 meisjes waarvan 1 meisje een sterrenkind en 1 jongen ongeneeslijk ziek en sinds afgelopen maandag te horen gekregen dat ik COPD 3 heb ik hoop hier antwoorden te vinden en af en toe te kunnen kletsen.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust.
Lieve groetjes van mij☺

Login of registreer om te reageren
23-11-2018 om 10:26 uur

Hoi welkom op het forum. Mag ik vragen wat een sterrenkind is?
Lees je goed in. Ik heb COPD 4.

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
23-11-2018 om 11:35 uur

Met hoofdje naar boven kijkend, mijn kleinzoon is ook een sterrenkind. Zo'n baby ligt min of meer met het gezichtje naar boven bij de geboorte. Maar er zijn ook andere benamingen voor en ook andere betekenissen. Dan moet je t in de paranormale uitleg zoeken...

Login of registreer om te reageren
23-11-2018 om 19:51 uur

Welkom hier, ik had ook nog nooit gehoord van een sterrenkind.
Moeilijk dat je zoon ook ziek is en zelf ook nu copd, er is veel te lezen hier erover.
Groetjes!Jolien

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 17:37 uur
Reactie op Anna50

Hoi welkom op het forum. Mag ik vragen wat een sterrenkind is?
Lees je goed in. Ik heb COPD 4.

Groetjes Anna

Overleden dochtertje

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 18:17 uur

@ Beetjuh welkom op het longforum Vreemd met je naam ervoor klinkt het net als je maar een beetje welkom bent hahah. Antwoorden en informatie genoeg hier voor je. Vragen kan je ook altijd stellen zowel in een openbaar bericht als via de PB.

Noot : Kende de term sterrenkind wel.

Login of registreer om te reageren
27-11-2018 om 11:06 uur

Hallo, mijn naam is Samirah, en ben 22 jaar oud en heb al zolang ik me kan herinneren astma.
:)

Login of registreer om te reageren
27-11-2018 om 11:09 uur
Reactie op samirahx

Hallo, mijn naam is Samirah, en ben 22 jaar oud en heb al zolang ik me kan herinneren astma.
:)

Welkom Samirahx, het is beter dat je een topic aanmaakt voor jezelf. Succes!

Login of registreer om te reageren
29-11-2018 om 16:13 uur

@beetjuh zijn geen gemakkelijk zaken die je reeds op je pad gekregen hebt en. U voor jezelf zo’n diagnose. Sterkte en welkom op het forum

Login of registreer om te reageren