KreaDoe

06-11-2018 om 14:36 uur

Hoe leuk, een dagje uit!! Ik heb er zo van genoten! Wat ik gedaan heb?

Ik ben een dagje naar KreaDoe geweest en dat is voor een creatieveling als ik een walhalla aan leuke dinge dingen!

De dag ervoor beginnen de voorbereidingen, meer rust nemen, extra medicijnen, maar ook alvast voorbereidingen treffen voor de volgende dag. Met een glimlach op mijn gezicht geniet ik van alles waar ik mee bezig ben.

’s Avonds op tijd naar bed en de volgende dag weer op tijd eruit. Ik trein naar Utrecht met enige tegenzin, maar met de auto zie ik dat helemaal niet zitten, gelukkig hoef ik de terugweg maar een klein stukje en haalt Dave me daarna op. Onderweg gaan we met een sneltreinvaart langs prachtige landschappen, eenmaal daar zie ik mijn moeder en samen gaan we naar de beurs. Jas weg hangen en gaan…

We lopen de grote zaal in en het is verschrikkelijk druk… we besluiten in de achterste hal te beginnen en dan naar voren te lopen, daar is het gelukkig een heel stuk rustiger.

Wat een hoop moois, kralen, art yournal spullen, bullet yournal spullen, decoupage materialen, verschillende soorten krijt technieken, klei, hout, een stukje fotografie, en dat is maar een topje van de ijsberg van wat er allemaal is. Ook een hoop, voor mij, onbekend hobby materiaal.

We kijken overal, lopen alle paden af, kijken bij vele kraampjes wat ze hebben, kijken bij de workshops en demonstraties, genieten van de gezelligheid, maar al snel beginnen mijn voeten en benen ernstig te protesteren. Kiezen op elkaar en doorgaan, want ik geef toch niet na een klein uurtje op… Gelukkig doen mijn longen nog redelijk normaal, maar dat kan ook niet anders, ze moeten inmiddels stijf staan van alle puffers.

Tussendoor koop ik wat kralen, hele mooie verschillende, zo leuk! Maar ook mooie boeken, acryl pasta, decoupage spullen en ga zo maar door. Wat is dit genieten, ik ben hebberig maar moet ook goed nadenken wat ik wel en niet haal. Soms besluit ik er over na te denken, en op 1 ding na, was dat maar goed ook. Uiteindelijk heb ik op dat ene ding na alles gewoon laten liggen.

Eind van de dag is het tijd naar huis te gaan, wat ben ik blij dat ik zit. Ik kan wel janken van de pijn :-( , ik trein 1 halte verder en daar haalt Dave me op. Ik ben heel blij dat ik na even zoeken bij Dave in de auto kan stappen.

Samen rijden we richting huis, we hebben pech, het is super druk en we doen er heel lang over voor we thuis zijn. Dan kan ik Dave eindelijk laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Daarna helpt hij me naar bed, het is tijd om bij te komen…

De afgelopen dagen heb ik al wel wat gehobbyd in mijn art-yournal-boek met spulletjes die ik al had, maar ook nieuwe spulletjes die ik heb gekocht. Maar verder stonden mijn dagen heel veel in het teken van rust. Gister was ik eindelijk zo ver dat ik echt mijn spulletjes kon gaan opruimen, ook daar geniet ik weer enorm van!

Alleen helaas, blijf ik gister te lang hangen en lig ik veel later dan gepland, veel later dan normaal in mijn bed, vandaag ben ik dan ook weer helemaal brak, voel ik me dood moe, en ben ik niet vooruit te slepen… Daar baal ik wel even heel erg van, maar vanavond maar niet op mijn hobbykamer gaan zitten, maar gewoon normaal op tijd naar bed.

Ja, mijn plannen voor de hobbykamer hebben jullie gemist, dat klopt. Daar moet ik nog steeds mee verder, maar moet kiezen in wat ik doe op een dag en dat is er helaas helemaal niet meer van gekomen. Ik ga jullie niet beloven het volgende week te kunnen lezen, maar ik hoop wel heel snel!!

Tot snel lieve lezers!!

Login of registreer om te reageren
06-11-2018 om 16:41 uur

Super leuk dat je bent geweest en haha je hebt je vast in moeten houden met enige moeite.
Ik ben benieuwd naar de plannen voor je hobbykamer:D

Login of registreer om te reageren