Mijn vervoer de Canta

05-11-2018 om 10:05 uur

Ik had een vraag misschien weet iemand hierop een antwoord ik heb Asma gebruik dus 2 verschillende puffers waarvan de een salbutamol 100 redihaler deze mag ik 4x perdag. Paarkeer prednisolon kuur gehad daarnaast gebruik ik ook bloeddruk verlagers Cyress capsule mga 20mg en Lisinopril Sandoz tablet 10mg.
Nu hoorde ik dat ik binnenkort niet meer met me Canta op de stoep mag staan, ik ben bang dat ik niet voor aanmerking kom voor een parkeerkaart. Ik ben 56jaar de Canta gebruik ik dus voor woon werk verkeer en als ik een seniorendag vrij heb ga ik met me moeder naar de markt me moeder is 86jaar heeft een kunstheup en twee kunstknieen.
Me moeder en ik wonen gezelig nog bij elkaar zo is het ook leuk voor haar om naar haar oude vriendin te gaan dit doen we dus lekker samen en drinken lekker aldaar een bakie koffie we nemen altijd een gebakje mee voor bij de koffie.
Maar toch hoe zit het nu met me Canta weet iemand hoe dat gaat en wat ik moet doen. Weet je wat ik heel erg moeilijk vond toen ik aan me longarts vroeg of de Asma nog weg zal gaan ik had dit als kind ook toen is het weg gegaan toen ik 50 was geworden kwam het weer terug "dit was vlak na het overleiden van me paps". Hij gaf als antwoord dit gaat niet meer weg.

Login of registreer om te reageren
05-11-2018 om 16:54 uur

Hallo, Ik heb geen idee hoor. Maar zou je hiervoor niet het beste met je huisarts/parkeerbeheer over kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn in jouw situatie? Succes!

Login of registreer om te reageren
05-11-2018 om 18:34 uur

Het zal waarschijnlijk per gemeente verschillen dus kan je daar het beste terecht.

Login of registreer om te reageren
20-01-2019 om 21:42 uur

Ik zou gewoon een gehandicaptenkaart aan gaan vragen. Afgaande van wat je vertelt, moet dit wel lukken. En vraag aan je huisarts een brief die omschrijft waarom je dit nodig hebt. Je bent namelijk ook nog een soort mantelzorger voor je moeder. Zij heeft deze uitjes ook nodig voor haar sociale contacten. Die Canta is heel belangrijk. Kom je er niet uit, ga dan naar Stichting MEE. Zij helpen je bij de aanvraag.

Login of registreer om te reageren