Bloedneus

21-10-2018 om 10:55 uur

Vanmorgen spontaan een bloedneus. Had zachtjes mijn neus gesnoten, wat ik elke ochtend doe. Vroeger had ik ook spontane bloedneuzen, maar de laatste tijd helemaal niet.
Moet ik me zorgen maken of niet?

Login of registreer om te reageren
21-10-2018 om 11:32 uur

Ik heb geen antwoord echt voor je maar een keer een bloedneus lijkt mij niet direft zorgwekkend, of het moet niet over gaan of blijven terugkeren.
Mocht je je neus spoelen dan kan het nog wel eens dat er teveel of te weinig zout bij zat, tenminste als je zelf een zoutoploss.maakt
Sterkte want vervelend is het wel

Login of registreer om te reageren
21-10-2018 om 11:47 uur

Gebruik je een neusspray? Ik kreeg van avamys spontane neusbloedingen en ben toen in overleg overgegaan op flixonase nasules en nu geen last meer ervan. Bloedneuzen zijn meestal vooral hinderlijk en onschuldig. Tenzij het heel heftig bloed en/of niet vanzelf stopt. Mocht je het nou heel vaak krijgen zou ik even langs de huisarts gaan.

Login of registreer om te reageren
21-10-2018 om 11:55 uur

Ik gebruik geen neusspray. Speol wel elke dag 1x keer met de Rhino, daar zit zo'n schepje bij voor het afmeten van het zeezout. Kan haast niet dat hetdaar aan ligt. Was trouwens wel gauw over dat bloeden. Wacht het wel af. :)

Login of registreer om te reageren
21-10-2018 om 13:34 uur

Lijkt me niet dat het daar aan ligt nee, heb zelf nogal snel last van bloedneuzen. Krijg het al als ik xylomethazoline gebruik...
gelukkig was het snel over:)

Login of registreer om te reageren