Brommende ademhaling

16-09-2018 om 18:12 uur

Heb al6 weken klachten van slijm ophoesten nu sinds 2 weken n brommend en piepend geluid uit de longen en veel hoesten met dik slijm en n drukkend gevoel op de borst heb 2 weken geleden amoxicline gehad en 5 dagen geleden prednison voor 7 dagen maar t helpt niet veel wat zou dit kunnen zijn maak me nogal zorgen heb als ik s nachts lig nergens last van

Login of registreer om te reageren
17-09-2018 om 07:42 uur

Beste 23 Teunrje,
Het lijkt me dat je het beste terug kunt gaan naar je huisarts. Als je er samen met de huisarts niet goed uitkomt kun je overleggen of een doorverwijzing naar een longarts nuttig kan zijn. Sterkte.
Met vriendelijke groet,
Advieslijn

Login of registreer om te reageren
17-09-2018 om 07:48 uur

Precies, t kan 101 dingen zijn en dat kunnnen we vanaf hier niet zeggen, dus opnieuw naar de ha. Sterkte!

Login of registreer om te reageren
27-01-2021 om 17:49 uur
Reactie op 23Teunrje

Heb al6 weken klachten van slijm ophoesten nu sinds 2 weken n brommend en piepend geluid uit de longen en veel hoesten met dik slijm en n drukkend gevoel op de borst heb 2 weken geleden amoxicline gehad en 5 dagen geleden prednison voor 7 dagen maar t helpt niet veel wat zou dit kunnen zijn maak me nogal zorgen heb als ik s nachts lig nergens last van

Ben erg benieuwd wat er uit gekomen is? Ik heb ook last van een brommende ademhaling met af en toe slijm ophoesten. Als ik snachts lig geen last, overdag wel vooral bij inspanning. Ik heb een alvesco puf met inhalator voorzetkamer. Mijn huisarts denkt aan een langdurig virusje. Gezien ik geen bronchitis heb.

Login of registreer om te reageren