Luchtweginfecties

17-08-2018 om 14:25 uur

Goedemiddag, na terugkomst van vakantie heeft mijn vrouw het ineens erg benauwd en hoest veel elke vorm van inspanningen is te veel lopen stukje van 5 minuten is vrij intensief voor haar. Na dit 2 dagen aangekeken te hebben zijn we naar de huisarts gegaan dit constaterende een luchtweginfecties de ha schreef een antibiotica voor 3 pillen pd na de 3 derde dagen niet echt verbeteringen zichtbaar ze hoest nog veel en heeft het nog steeds erg benauwd na een hoestbui of inspanningen. Hoe lang duurt het nog voordat er enige vorm van verbeteringen zichtbaar is een zijn dit symptomen die bij dit ziektebeeld passen?
Sebastiaan Jongstra

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 14:31 uur

Ik weet niet welke ab ze heeft, maar toen ik de ab kreeg van de apotheek werd gezegd dat het wel even kon duren voordat het werkte, wel werkte de ab nog een week door na gestopt te zijn.
Beterschap voor uw vrouw!

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 14:50 uur

Dat duurt even voordat die werkt, die had ik namelijk ook. Voordeel hij werkt nog een week door nadat de kuur gestopt is, maar het is wel heel naar!

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 14:58 uur

Ik had hoge koorts, heel erg hoesten, kon mijn bed niet uitkomen en was heel erg benauwd. Leg haar hoofd wat hoger met slapen, desnoods kussens onder het matras, dat helpt tegen de benauwdheid ‘s nachts. Platliggen is namelijk erg oncomfortabel als je benauwd bent

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 15:04 uur

Het gekke is dat ze niet echt hoge koorts heeft en zich niet beroerd voelt alleen benauwdheid en moe

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 15:07 uur

Van benauwd zijn krijg je het ook moe en daarnaast is het lichaam de infectie aan het bestrijden wat ook energie kost, dus dat is wel logisch.

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 15:35 uur

Als je twijfelt vind ik persoonlijk dat je met je vrouw even terug moet naar de huisarts, die kan luisteren.
Hier een vraag stellen duurt best lang, en advies van anderen die jullie niet persoonlijk kennen vind ik eng!

Sterkte Jippie

Login of registreer om te reageren
17-08-2018 om 15:48 uur

Ik ben het met Jippie eens. Misschien zit er vocht achter de longen of is er iets anders. De enige die dat kan beoordelen is haar arts. Die AB duurt inderdaad wel even en begint eigenlijk pas echt te werken als ie al op is. Meermaals meegemaakt. Beterschap voor je vrouw.

Login of registreer om te reageren