verkleving long vlies en borst vlies

04-08-2018 om 22:06 uur

hallo ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik borstvliess en longvlies verkleving heb ,hij zei oude troep dus,maar is dit een gevaarlijke situatie en waar moet ik nu op letten,is het dodelijk of iets ik ben echt een leek hierin,is er niks aan te doen volgens longarts afwachten

Login of registreer om te reageren
05-08-2018 om 07:43 uur

beste marlen,het is een ingewikkeld verhaal,maar zal het in het kort vertellen,ik heb nu inmiddels al dat ik 4 weken heel erg kuch en slijm vast heb zitten,ik heb copd/emfyseem cold3,ook hart en vaat lijden heb ik 5 x gedotterd en 5 stents in me lichaam,hernia en glaucoom,dus eigenlijk van alles,ik heb voor dit kuchen 2 weken prednisolon gehad plus amizytrine500 mg,dit sloeg niet aan,fotos gemaakt en andere onderzoekjes gehad en daar zagen ze de verkleving in long vlies en borst vlies,maar er werd me dit door de telefoon verteld omdat ik een spoedafspraak heb gehad vorige week omdat ik niet beter werd.ik weet totaal niet wat een verkleving hiervan is en inhoud,ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen,bedankt voor je reactie

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
06-08-2018 om 12:21 uur