Diaree

31-07-2018 om 09:13 uur

Ik ben nu al een aantal dagen aan de diaree. Komt misschien door het warme weer. Ik heb ook PDS. Maar mijn vraag is, kan het zo zijn dat ik meer last heb van benauwdheid daardoor? Het lijkt me van niet, maar je weet nooit. :)
Ik gebruik Atrovent en het lijkt of het niet voldoende werkt.

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 09:45 uur

Ik heb geen COPD, wel met warm weer meer darmklachten heb namelijk ook PDS. Ook de laatste dagen wat benauwder, maar dit lijkt los te staan van de darmklachten. Kan je er helaas geen antwoord op geven, sterkte!

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 09:48 uur

Als je diaree komt van een virus, ja dan kun je meer last van je longen hebben.
Geen virus maar de warmte samen met pds, dan veel drinken en wijs etenben staat benauwdheid erbuiten. Al kun je door de warmte wel weer benauwd worden....

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:05 uur

Bedankt allebei.:) Je weet af en toe niet waar het door komt. Misschien is het wel een virus. HA maar bellen.

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:35 uur

Met pds is de oorzaak vaak ook lastig te achterhalen... ik weet dat ik niet zo goed tegen brood kan en als ik meer brood ga eten krijg ik daar last van. Dus ik eet af en toe brood (ik vind brood zoooo lekker). Maar soms heb ik geen stress, niks raars gegeten en alsnog flink last van mijn darmen. Gelukkig na de puberteit wel minder geworden, daarvoor wel eens met spoed naar seh, hap en huisarts zelf geweest en telkens werd ik verdacht van appendicitis wat het nooit was.
Heb wel gelezen dat mensen buikgriep hadden, dus een virusje is ook goed mogelijk!

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:40 uur

Pds is ook moeilijk. Heb het al zowat 45 jaar al en je leert ermee te leven. Ben u maar aan het witbrood, vind ik niet zo lekker, maar als het helpt... :) En zo blijven we lekker bezig. hahaha
Ik denk ook dat het een virus is, want het is nu wel heel erg. :(

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:45 uur

He bah! Sterkte!
En qua brood kan ik ook beter tegen minder vezelrijk brood, echt heel gek haha maar ja pds is ook een beetje gek:p

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 10:59 uur

Haha ook dat ja xD gelukkig heb ik wel redelijk uitgevonden waar ik wel en niet op reageer en pas me daar aan aan. Dat scheelt al een hoop:D

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 12:46 uur

Zijn jullie al getest op coeliakie? Regelmatig blijkt pds coeliakie te zijn.

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 12:56 uur

Ik niet. Meestal gaat het goed, maar nu ff niet. :)

Login of registreer om te reageren