Elektrische bbq

28-07-2018 om 19:58 uur

Beste mensen,

Sinds kort heb ik astma. Nu wil ik mijn briket Weber bbq inwisselen voor een elektrische bbq. Is dit een (smakelijk) idee of valt het dan tegen (ik eet geen vlees overigens). Advies wellicht?

Hartelijke groet,
Eliza

Login of registreer om te reageren
28-07-2018 om 20:04 uur

Wij hebben al jaren een skottelbraai, dus op gas, ik vind dat erg lekker. Dus ik kan me voorstellen dat een elektrische barbeque ook lekker is:D
De lucht van gewone bbq vind ik altijd erg lekker, maar kan er niet meer tegen. Ik denk dat het even omschakelen is qua beleving, maar qua eten valt het denk ik wel mee

Login of registreer om te reageren
29-07-2018 om 14:31 uur
Reactie op Nckiie

Wij hebben al jaren een skottelbraai, dus op gas, ik vind dat erg lekker. Dus ik kan me voorstellen dat een elektrische barbeque ook lekker is:D
De lucht van gewone bbq vind ik altijd erg lekker, maar kan er niet meer tegen. Ik denk dat het even omschakelen is qua beleving, maar qua eten valt het denk ik wel mee

Bedankt voor je reactie.

Login of registreer om te reageren
30-07-2018 om 18:16 uur

Hoi Eliza,
Wij hebben een electrische bbq gehad, maar ik vond dat wel tegenvallen. Gas bbq is qua smaak beter. Wij hebben hem uiteindelijk weggedaan en hebben nu geen bbq. Als ik er weer een zou doen zou het er een op gas zijn.
Succes!

Login of registreer om te reageren
28-12-2018 om 13:42 uur

Wij hebben een elektrische barbecue op ons balkon want open vuur en gas vind ik gevaarlijk daar. Het is minder echt dan op kooltjes maar beter dan geen barbecue. Een heel goed alternatief en ruikt bijna niet tenzij je vet vlees erop legt wat erg druipt.

Login of registreer om te reageren
28-12-2018 om 13:44 uur

Als je er één koopt, let dan goed op het vermogen. Soms zie je ze goedkoop bij de Action bijvoorbeeld maar dan is het vermogen laag en duurt het heel lang voor je vlees klaar is.

Login of registreer om te reageren
28-12-2018 om 13:52 uur

Als alternatief zijn we gegaan voor een pizzarette. Kinderen blij. Geen rook of luchtjes. Dank je wel!

Login of registreer om te reageren
28-12-2018 om 14:29 uur

Dat hebben wij tweede kerstdag gedaan en vonden we ook erg leuk!

Login of registreer om te reageren