Hoe voel jij je vandaag? #156

26-07-2018 om 17:25 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #155

De reacties zijn gesloten.
25-07-2018 om 20:50 uur

@puckie fijn dat het met je longen weer beter gaat:D en ja van dit weer word je echt verschrikkelijk moe, althans ik wel!

Vandaag ging het redelijk, wel last van benauwdheid en hoest meer en ook slijm, maar mag niet klagen na het stoppen met vernevelen:D misschien gaan mijn longen eindelijk eens normaal doen!
Vandaag wel even last van een mentaaldeukje gehad, maar daarna even gaan shoppen met een vriendin en toen ging het weer:p

26-07-2018 om 08:09 uur

Vanochtend vroeg ging het lekker maar zodra ik buitenkwam ging het mis. Erg benauwd en wil alleen maar slapen. Ben de hitte eerlijk gezegd een heel klein beetje beu. Komende twee dagen verwacht ik dat niet veel beter zullen gaan. Voel me net een oud wijfje.

26-07-2018 om 08:19 uur

@Nckiie heerlijk dat je even bent gaan shoppen, hoop dat je longen zich rustig houden.
@squiggy72 herkenbaar sterkte

Vanochtend vroeg wakker na korte nacht na pufjes paar kleine boodschapjes gedaan (7 uur) maar hakte er toch in terwijl het maar 300 meter verder op is en ben heel rustig op de fiets
gegaan, pufjes werken 1,5 tot 2 uur merk dat ik mentaal ook niks meer kan hebben, mijn hoofd wil van alles maar mijn lijf kan niks. ..kan wel janken maar daar schiet ik niks mee op.. ben er zo klaar mee met deze hitte..

26-07-2018 om 08:46 uur

Ook ik ben klaar met de hitte! Net even naar de apotheek gegaan is 3 minuten met de auto en ik merk dat autorijden eigenlijk niet verstandig is... longen houden zich gelukkig wel enigszins goed. Wel irritatie in keel en slijm ophoesten en beetje benauwd maar gelukkig blijft het nog steeds daarbij:) mijn neus is ook weer heel gevoelig, dus hopelijk gaan de neusdruppels helpen.
Ik ga vanmiddag lunchen met een vriendin en zou eerst naar haar toe gaan, maar heb net een berichtje gestuurd of ze deze kant op kan komen. Ze is pas verhuisd en woont nu 15-20 minuten rijden bij mij vandaan en langer dan 5-10 minuten autorijden zie ik echt niet zitten. Lekker lunchen in de hitte zal ook geen groot succes zijn, maar wel gezellig:)

Ik zou nu bijna op vakantie willen gaan om koudere temperaturen op te zoeken haha, even een dagje antarctica om af te koelen hahahaha

26-07-2018 om 09:17 uur

@puckie , bedankt voor het delen van het bericht van facebook en je ijsrecept. Fijn dat je longen zich redelijk houden.

@Daantje , het inleveren van de sleutel van je oude huis is toch altijd wel een dingetje. Afsluiten van een deel van je leven en een frisse start in een nieuwe woning.

@Nckiie , dat mentale deukje is niet zo raar. Het is ook niet niks om uit het niks ziek te worden en dan heb je je hoop gevestigd op die testen en de uitslag daarvan en dan ben je nog steeds geen steek verder gekomen omdat er niks uit die testen naar voren is gekomen.
Leuk dat je gaat lunchen, ik hoop dat je er van kan genieten ondanks de hitte. En heel verstandig dat je je vriendin naar jou toe laat komen

@squiggy72 , herkenbaar, sterkte

@Bloempje74 , ook dit herken ik. Ik kan ook wel janken maarja van janken krijg ik het alleen maar benauwder dus slik ik mijn tranen weg , voor jou ook heel veel sterkte.

Ik kon gisteravond maar moeilijk in slaap komen, ik had het benauwd en had moeite om mezelf rustig te houden. Het gevoel opgesloten te zitten in mijn lijf was vannacht echt heel erg aanwezig en ik kon het maar moeilijk van me afzetten. Uiteindelijk toch in slaapgevallen en vanmorgen vroeg opgestaan want ik wilde wel mijn dagelijkse beweging in de buitenlucht.
Nu ben ik moe en benauwd, zal wel een lange dag worden ben ik bang.

Voor iedereen heel veel sterkte met deze warmte en de daarbij komende benauwdheid.

26-07-2018 om 11:47 uur

In de tuin is het goed te doen!

26-07-2018 om 13:06 uur
Reactie op Stefanie

In de tuin is het goed te doen!

Hier niet. Ik zit heel rustig achter de PC. Binnen is het koeler. :)

26-07-2018 om 13:32 uur

Binnen geeft de meter 31.gr aan. Buiten is het warmer maar met de nodige verkoeling is het zalig. Ik hou zo van de zon!!

26-07-2018 om 14:47 uur

Oef binnen 31? Das best hoog, hier 27,5, ik zou haast zeggen gelukkig, zweet als een otter en doe niks, buiten is het hier nu 37 graden =;

26-07-2018 om 14:54 uur

Ja, gisteravond laat was het zelfs nog 32 gr binnen, echt vies slapen zo zweterig! Hier op windstille delen gauw 40+ gr....