35 en sinds een jaar of 2 astmatisch

18-07-2018 om 08:44 uur

Goedemorgen.

Ik ben Pauline en sinds een jaar of 2 hebben ze astma geconstateerd. In het begin wist ik niets van astma en merkte het niet als ik benauwd was. Ook voelde ik me goed waardoor ik stopte met mijn medicatie. Wist niet dat ik elke dag 2 maal moest puffen. Hierdoor regelmatig longontsteking en opvlammende astma. Goed ziek geweest. Nu sinds kort begin ik het te leren en heb ik veel gehad aan afspraken met de longarts. Nog steeds lerende. Soms lijkt t allemaal overdreven want de ene dag is de andere niet.. Maar begin nu in te zien wat de triggers zijn.. heb op dit forum een hoop gelezen en ik hoop dat ik nog meer van jullie kan leren.

Login of registreer om te reageren
18-07-2018 om 10:33 uur

Welkom Visje. Het is een hele klus om uit te zoeken wat je kan en hoever. Ik heb copd en elke dag is het weer anders.
Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
18-07-2018 om 11:33 uur

Welkom Pauline,

Elke dag is ook anders! De ene dag heel erg benauwd en de volgende dag is weer veel beter. Soms is er geen touw aan vast te knopen. Fijn dat je je triggers leert kennen, dat kan al een hoop schelen:)

Login of registreer om te reageren
18-07-2018 om 15:23 uur

Hoi,ik snap er nog niets van en moet nog alles leren

Login of registreer om te reageren
19-07-2018 om 06:17 uur
Reactie op anitamc

Hoi,ik snap er nog niets van en moet nog alles leren

Het is ook moeilijk dat ervaar ik ook. Ben aan het uitpluizen wat het beste is. Is ook voor iedereen anders.

Login of registreer om te reageren