Even voorstellen

04-07-2018 om 09:23 uur

Hoi allemaal!

Mijn naam is Jaike ben 21 jaar, en loop sinds een klein half jaar ook bij de longarts. Ik heb de afgelopen jaren veel last gehad van lange periodes hoesten, vooral in de winter. Toen ik afgelopen januari ook nog eens ontzettend benauwd was heeft mijn huisarts mij daarom direct doorverwezen naar de longarts. Uit de longfunctietesten komt niet specifiek iets, maar mijn arts zegt wel dat het astma is. Ik heb nu voor overdag foster & gebruik voor het sporten aan salbutamol. Merk dat het helpt maar dat het wel flucturerend gaat. Maar ik heb hier al gelezen dat het heel normaal is dat het wisselend gaat :)
Ik ben nog nieuw in deze wereld, en het is voor mij nog niet altijd duidelijk wat nou precies triggerend werkt. Ik ben benieuwd hoe de komende periode gaat verlopen.

Groetjes!

Login of registreer om te reageren
04-07-2018 om 11:50 uur

Hoi Jaike,

Welkom hier op het forum! Ik hoop dat het met de medicatie beter gaat:)

Login of registreer om te reageren
04-07-2018 om 15:28 uur

Hoi Jaike

Welkom op dit forum.

Ik hoop dat de medicatie goed aanslaat, astma aanvallen helemaal voorkomen zal waarschijnlijk niet helemaal lukken maar waarschijnlijk wordt het over het algemeen genomen wel een stuk rustiger.

Soms zijn astma aanvallen niet perse te herleiden en weet je gewoon niet waar het vandaan komt.

Login of registreer om te reageren