Longinfarct

30-06-2018 om 03:29 uur

Hey, k ben Nancy, 45 j en heb maand geleden longinfract gehad.
Ben nog heel snel moe of duizelig, zou fijn zijn om ervaringen te kunnen bespreken, want zit soms met zoveel vragen.

Login of registreer om te reageren
30-06-2018 om 09:19 uur

@ Nanske2608 Welkom op het longforum. Het is nogal heftig wat je meegemaakt hebt! Heel veel sterkte en beterschap.

Login of registreer om te reageren
30-06-2018 om 18:53 uur

Dankjewel. Ja hoop op een volledig herstel, maar nog een lange weg denk ik

Login of registreer om te reageren
01-07-2018 om 17:16 uur

@Nanske2608,
Ik heb ook longinfarcten gehad, maar kan je jammer genoeg niet zeggen hoe lang het duurt voor je er van herstelt.
Bij mij waren het heel wat longproblemen samen, het is dan heel moeilijk om in te schatten welk nu het meeste last veroorzaakt.
Je moet heel goed naar je lichaam luisteren, als je voelt dat het genoeg is moet je echt rusten.
Zelf ga ik elke voormiddag cardiotraining doen bij de kinesist, in Nederland heet dat fysiotherapeut. Ik kan daar in een fitnesszaaltje trainen terwijl de kinesisten in de buurt zijn, als er iets is kan ik dan bij hen terecht.
Ik merk dat het regelmatig trainen me echt goed doet. Als ik een paar keer niet ga, voel ik dat. Mijn hartslag gaat dan sneller de hoogte in, en ik ben dan sneller buiten adem.
Ik hoop ook voor jou op een volledig herstel!
Veel moed!

Login of registreer om te reageren
02-07-2018 om 01:35 uur

Dank voor uw antwoord Ilse!
K ga zien hoe het evolueert, anders zijn cardio oefeningen onder begeleiding zeker intressant .
Groetjes

Login of registreer om te reageren