hoesten, kortademig, kuur, moe.

01-06-2018 om 08:10 uur

Een aantal maanden heb ik last gehad van hoesten, kortademig, moe zijn. Eerst was het astmatische bronchitus, Uiteindelijk hebben ze ontdekt dat ik een bacterie in mijn luchtwegen had. Na twee kuren lijkt hte hoesten sterk verminderd te zijn, en het slijm is bijna weg. Maar ik blijf nog zo moe. Ik slaap of lig soms 10 uur op bed. En ben dan nog moe. Is dat normaal.Wat kan je daar tegen doen.

Login of registreer om te reageren
10-06-2018 om 18:24 uur

Beste sammieboy,
ik begrijp dat u 2 antibioticakuren heeft gekregen. Het kan soms wel enige maanden duren voor u weer geheel de oude bent na een infectie. Het helpt om goed te bewegen, conditie opbouwen, op tijd rust nemen en gezonde voeding. Wanneer de klachten aanhouden, zou ik het bespreken met de huisarts. Sterkte!

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 10:51 uur
Reactie op sammieboy

Een aantal maanden heb ik last gehad van hoesten, kortademig, moe zijn. Eerst was het astmatische bronchitus, Uiteindelijk hebben ze ontdekt dat ik een bacterie in mijn luchtwegen had. Na twee kuren lijkt hte hoesten sterk verminderd te zijn, en het slijm is bijna weg. Maar ik blijf nog zo moe. Ik slaap of lig soms 10 uur op bed. En ben dan nog moe. Is dat normaal.Wat kan je daar tegen doen.

Reactie op sammieboy

Een aantal maanden heb ik last gehad van hoesten, kortademig, moe zijn. Eerst was het astmatische bronchitus, Uiteindelijk hebben ze ontdekt dat ik een bacterie in mijn luchtwegen had. Na twee kuren lijkt hte hoesten sterk verminderd te zijn, en het slijm is bijna weg. Maar ik blijf nog zo moe. Ik slaap of lig soms 10 uur op bed. En ben dan nog moe. Is dat normaal.Wat kan je daar tegen doen.

Login of registreer om te reageren