amdasi

18-03-2018 om 20:04 uur

Hallo mijn naam is Marion. Ben moeder van Amber 4 jaar , David 3 jaar en Simon 4 maanden. We hebben een hele heftige tijd gehad. Toen onze Simon 3 weken was is hij 9 dagen opgenomen geweest met Rs virus. Dit was zo heftig dat hij aan de ademondersteuning heeft gelegen en bijna aan de beademing moest. Na 9 dagen was hij goed genoeg om mee naar huis te gaan.
2 dagen later kwam onze dochter Amber uit bed onder het bloed. Ze hoeste bloed. Met spoed naar ziekenhuis in Nijmegen gebracht na 2 dagen ging het zo slecht dat ze met spoed geopereerd is en er een gedeelte van haar long is verwijderd om haar leven te redden. Ze hebben niet al het beschadigd weefsel weg kunnen halen. Ze kan er goed mee leven maar zal erg gevoelig blijven voor longontsteking.
Achteraf bleek dat ze al en beginnende longontsteking had en dat daar het virus van de waterpokken is ingenesteld en die de bloeding heeft veroorzaakt.

Nu is mijn vraag zijn hier meer mensen die een stuk long missen? Ook ouders van een kind die dit heeft? En mensen die ook het virus van de waterpokken op hun longen hebben gehad?

Login of registreer om te reageren
20-03-2018 om 08:46 uur

Hallo Marion,
Wat hebben jullie veel moeten doorstaan, ik word verdrietig als ik dit lees.
Zelf zwaar ziek zijn is erg, maar je kinderen ziek zien is veel moeilijker, dan wil je het direct van hen overnemen, maar het enige dat je kan doen is heel goed voor hen zorgen, en je sterk houden.
Ik mis zelf ook een halve long, maar het is een totaal andere situatie dan bij je dochtertje, dus het heeft ook geen zin om mijn verhaal hier neer te schrijven.
Ik hoop dat er iemand is die wel in een gelijkaardige situatie zit en kan reageren.
Veel moed, en sterkte!
Ilse

Login of registreer om te reageren