Gezinsuitbreiding

22-01-2018 om 13:04 uur

Goedemiddag! Ik heb een exacerbatie van ernstig allergisch astma en last van airtrapping en chronische hyperventilatie. Naast dat ik me vaak ziek voel (ik denk door de airtrapping) en de grens in wat ik doe een hele harde is, ben ik doodmoe. Ik werk inmiddels weer een paar uurtjes per dag en doe af en toe (kort) iets leuks ter ontspanning. Bij lange na niet hoe het was of hoe het mogelijk weer zal zijn. Toch denken we aan gezinsuitbreiding. Mijn leeftijd laat het niet toe langer te wachten en de wens is er. Zijn er mensen met kinderen die fysiek in eenzelfde situatie zitten, die kunnen adviseren of het te doen is, meerdere kinderen opvoeden terwijl je lichamelijk langere periodes minder aan kunt?

Login of registreer om te reageren
31-01-2018 om 10:39 uur

Hoi Britt,
Ben je al moeder of wil je het graag worden?
Als je het graag wil zou ik er gewoon voor gaan!
ik ben moeder van een zoon en heb ernstig astma. Ik heb zelf de fout begaan om minder medicatie te nemen tijdens mijn zwangerschap op advies van de verloskundige. Dat is weet ik nu niet goed geweest omdat ikzelf en waarschijnlijk ook mijn zoon daar last van heeft gehad.
groeten,
Anne

Login of registreer om te reageren
31-01-2018 om 14:05 uur

Hoi anne,

Bedankt voor je reactie. We hebben al een meisje van bijna 5 jaar. Tijdens de zwangerschap nauwelijks last, erna des te meer. Hoe krijg jij alle dagelijkse dingen voor elkaar met een kind? Heb je praktische tips? En houd jij je werk vol? Ik vind het zwaar.

Groet Britt

Login of registreer om te reageren
02-02-2018 om 12:18 uur

Hoi Britt,
zie m'n prive bericht. Ik besteed zoveel mogelijk uit
Groeten,
Anne

Login of registreer om te reageren
03-06-2018 om 07:16 uur

Is er iemand die zich in mijn verhaal herkent en tips of ervaringen zou willen delen?

Login of registreer om te reageren