Pijn in zij door astma?

22-01-2018 om 10:42 uur

Zal me even voorstellen, ben Lieke en heb sinds 2 jaar last van Astma. Vooral bij inspanning,kou en bepaalde stoffen. Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb sinds een jaar last van pijn in mijn zij net onder de longen. Ben een half jaar terug door een scan geweest omdat de dokters dacht dat het van de nieren was. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ze dachten dat het ook van de longen kon komen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Voel het de hele dag en als ik s avonds ga zitten dan is het vaak nog erger. Heb alvesco en Atrovent als medicijn. Wie herkent dit probleem? Groeten van Lieke.

Login of registreer om te reageren
23-01-2018 om 11:18 uur

Hoi,
vervelend dat ze niets kunnen vinden en dat jij dagelijks die vervelende pijn hebt.
ik heb regelmatig pijn aan de zijkant van mijn rug en op meerdere plaatsen.
Maar ik heb het meestal na verslechtering van mijn astma.
Bij mij komt het dan door het vele hoesten .
Dit is bij mij dan ook spierpijn en ik kan het met èèn vinger aanwijzen en erop drukken dan doet het meer pijn.
Waarschijnlijk zit het bij jou dieper en kan jij het niet aanwijzen.
Sterkte en ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat de oorzaak gevonden wordt.
Met vriendelijke groet,
Theo.

Login of registreer om te reageren
25-01-2018 om 17:52 uur

Lieke wat vermoeiend dat je al zo lang die pijn hebt. Als het van je longen zou komen zou dat toch te zien moeten zijn op een CT.scan. Misschien zou je een keer naar een osteopaat kunnen gaan. Door mijn longontstekingen zat mijn hele borstkas vast en daardoor ook weer problemen met beweging in mijn armen en benen. Het heeft mij heel goed geholpen, ik ben weer soepel en het komt mijn ademhaling ten goede.
Gr. Martha

Login of registreer om te reageren