Moe en slaap

21-01-2018 om 17:03 uur

Goedeavond allemaal

Ik heb zelf copd4
Nu heb ik steeds dat er er weleens een dag bij heb dat ik mezelf heel naar voelt.
Dan heb ik het steenkoud en heel moe en misselijk en zere benen die zijn dan intens moe en heel veel slaap.
Zijn er meer die dit weleens hebben en wat doe je er dan aan .
Ik
Groetjes Nel

Login of registreer om te reageren
21-01-2018 om 21:29 uur

Goedenavond Nel,zulke dagen heb ik weleens met allerlei ongemakken maar weet niet of dit altijd met de copd te maken heeft, de zere en vermoeide benen heb ik wel vaak bij benauwdheid.
Misselijk nooit echt, weleens erg koud ineens, ik merk vooral als ik veel binnen zit door ziek zijn ik vlugger of het koud heb of te warm.
Echt er iets aan doen dat weet ik niet zo, benen trainen helpt wel, al is het op de stoel je benen omhoog en omlaag doen.
En soms heb je een dag dan wil even niks, dan doe ik wat even moet en verder kijk ik dan veel tv of lees een boek met wat lekkers bij de hand en verwen mijzelf een beetje zo.
Sterkte en welterusten zo, liefs, Jolien

Login of registreer om te reageren
26-01-2018 om 18:30 uur

Misschien eens bloed laten prikken voor controle van je schildklier(dat kan ook de oorzaak misschien zijn van koud-warm )

Login of registreer om te reageren
26-01-2018 om 21:45 uur

hallo Nel
ik heb ook copd4
Ik heb best veel aanloop, maar de dagen dat er niemand komt, dan kan ik lang in mijn bed blijven liggen en slapen, ben vaak heel erg moe, en vaak vreselijk benauwd, als ik dan lekker zo op bed lig dan zakt ook mijn benauwdheid en kan ik soms lekker gaan lezen, als ik dan weer niet in slaap val .....ha ha
maar ik denk dat iedereen met copd vaak heel moe is en slaap nodig heeft,want wij hebben allemaal al zoveel werk om een beetje lucht voor elkaar te krijgen ...toch?
strerkte voor iedereen
lieve groet ....muffin

Login of registreer om te reageren