Griepgevoel

07-12-2017 om 09:27 uur

Ben benieuwd of mensen dit herkennen, ik heb de vraag ook hier aan de longarts gesteld.
Al een week of twee heb ik een grieperig gevoel, soms spierpijn , soms misselijk , soms keelpijn en vooral s'avonds doodmoe, dat ben ik wel vaker maar dit is echt moeier dan moe.
Mijn idee is dat het misschien een griep is die voor het grootste deel onderdrukt wordt door de griepprik. Ik ben heel benieuwd of mensen dit herkennen ??

Login of registreer om te reageren
07-12-2017 om 14:01 uur

Persoonlijk denk ik niet dat een longarts uitspraken zal doen over de griepvaccinatie. Dat is hun specialiteit namelijk niet. Verder is het af te raden om dezelfde vraag op meerdere plaatsen te stellen. Eén van de moderators zal dus één van beide vragen verwijderen.
Los daarvan geldt dat het griepvaccin ca. twee weken nodig heeft om het immuunsysteem te activeren. Na die twee weken kan je nog steeds griep krijgen, maar het duurt dan korter en je wordt er minder ziek van. Dus wat jij denkt, zou heel goed waar kunnen zijn.

Login of registreer om te reageren
07-12-2017 om 15:31 uur

Het kan ook heel goed een ander virus zijn natuurlijk.

Login of registreer om te reageren
13-12-2017 om 11:16 uur

Dank je wel , zal niet meer op twee plaatsten vragen stellen. Ben intussen bij de huisarts geweest .

Login of registreer om te reageren