Hoi ik ben Herma

22-11-2017 om 14:02 uur

Hallo ik zal me even voorstellen. Ik ben Herma 58 jaren jong en heb al een paar jaar COPD. Nu zit ik in fase 2.Pasgeleden 1 week in het ziekenhuis gelegen met een opvlamming van de COPD of sommige zeggen een longaanval. Volgestopt met prednison en verneveling. Ik voel dat ik veel heb moeten inleveren, ben gauw moe. Over 3 weken moet ik een longfunctietest doen bij de longarts, daar ben ik erg benieuwd naar. Ik had hier op dit forum al eerder iets geplaatst over medicijnen maar niemand reageert hier op. Verder ben ik hier nog een beetje zoekende.

Login of registreer om te reageren
22-11-2017 om 14:19 uur

Beste Herma,
Welkom en inderdaad, niet iedereen krijgt antwoord.
Zoek daar niets achter, maar blijf zoeken reageren en vragen.
Beterschap en veel succes met de longfunctietest

Login of registreer om te reageren
22-11-2017 om 14:45 uur

Welkom hier, Herma! Ik heb je vraag net gelezen maar ik ken wel de spiolta maar die ander striverda heb ik nooit gehad,als niemand het kent zul je ook niet vlug een reactie krijgen maar gewoon blijven schrijven als je iets wilt weten.
ik dacht dat deze puffen hetzelfde waren maar heb ik verkeerd dus, tegen spiolta kon ik niet maar weet niet meer waarom.
Van andere pufjes kun je ook trillerig worden daar is ook een topic over.
Het opknappen duurt ook lang na een zkhs opname, je moet het langzaam weer opbouwen, sterkte en groetjes,Jolien

Login of registreer om te reageren