Natusan babyolie first touch zonder geurstoffen heeft een nieuwe samenstelling met PARFUM

26-10-2017 om 11:48 uur

Al 30jaar gebruik ik de bovengenoemde olie dagelijks. Hij trekt snel in de huid, niet vet. Goed voor body, zonnen en vrijen.
Sinds 2017 is de samenstelling veranderd.
Het ruikt nu sterk naar parfum, terwijl er ZONDER GEURSTOFFEN op het flesje staat.
Als er meer klachten komen, zullen ze het weer bijstellen. Zo is mij verzekerd.

Vraag aan iedereen:
BEL 00800 555 22000 (gratis, alleen vanaf een vast toestel) en
Aan
Johnson en Johnson costumers contact schrijven.
hier kun je een FORMULIER invullen over de parfumlucht van de nieuwe samenstelling Natusan first touch OLIE, astma- opwekkend. En het is ook misleiding van de consument.
Als je dit doet krijg je automatisch een bedankje en mag je gratis een ander product uitkiezen. Bv flossdraad of zo. Dus je krijgt een beloning.
En als de geweldige olie weer terug is zonder geur, heeft ook iedereen er wat aan.

Hopelijk krijgen ze veel reacties.
Heb je nog flesjes staan van 2016 en ouder, zou ik ze graag overnemen.

Was getekend
Een treurige Nightwish, met nu een droge huid.

Login of registreer om te reageren
27-10-2017 om 12:35 uur

Dat is altijd zo irritant dat een fabrikant ongevraagd de samenstelling van een produkt verandert.
Het is heel moeilijk om een geurloze olie te vinden.
Ken je deze?
https://www.degroenedrogist.nl/nl/rio-rosa-mosqueta-huidolie-klein.html

Rio Rosa Mosqueta huidverzorgingsolie is 100% natuurlijk, vegan en dierproefvrij. Het is een 100% zuivere, geurloze olie zonder toevoegingen en vrij van parfum, parabenen, paraffine (minerale olie) en synthetische stoffen.

Login of registreer om te reageren
30-10-2017 om 08:32 uur

Beste Nightwish,

Vervelend dat ze de samenstelling van de olie die je graag gebruikt hebben veranderd. Hopelijk gaan er veel klachten binnenkomen bij Johnson en Johnson, zodat de olie weer in de oorspronkelijke samenstelling gaat worden geproduceerd.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn.

Login of registreer om te reageren