Hoe voel jij je vandaag? #150

25-10-2017 om 17:31 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #149

De reacties zijn gesloten.
25-10-2017 om 09:46 uur
Reactie op Thirza

Wauw Ems, heb je achter de bosjes zitten plassen? :D .

sst, niet verder vertellen hoor.... ;-)
Of hij daardoor op mij gekomen is denk ik niet, een teek kan alleen maar omhoog kruipen en niet springen, vaak gaat hij omhoog via je broekspijp.
Daarom altijd je sok om je broek heen, staat niet charmant maar werkt wel goed. Of wat deet op de onderkant van je broekspijp spuiten, werkt ook erg goed. En soms... heb je pech

Ik heb vaker teken, loop veel naar vogels te kijken in de bossen velden weilanden etc, maar ontdek ze altijd binnen de 24 uur... dan is de kans op lyme of de kring heeeel erg klein.

25-10-2017 om 09:53 uur

@ems: mooie dubbele werking van de Zythrodus!
@daantje: hopelijk hobbel je toch redelijk de winter door. Succes met stoppen met d aerius
@Bloempje74: hopelijk knap je gauw op!
@alle zieken: beterschap!

Ik rommel al 3 weken met mn longen, mn astma is erg instabiel. Nu heb ik er een acute bronchitis bij, dus een AB kuur. Hopelijk kom k hiermee weer over de hobbel waar ik al een aantal weken tegenaan loop en niet over de top lijk te komen!

25-10-2017 om 11:09 uur

Ai edelweiss, wat ontzettend vervelend, hopelijk knap je op en heeft deze verkoudheid geen naar staartje!

25-10-2017 om 20:00 uur
Reactie op emsepems

Ai edelweiss, wat ontzettend vervelend, hopelijk knap je op en heeft deze verkoudheid geen naar staartje!

Dank je! Nee dat hoop ik ook niet.....
Fijn dat t met jou weer beter gaat na je kuurtje!

28-10-2017 om 09:39 uur

@Edelweiss balen van de acute bronchitis, hoop dat de ab aanslaat en dat je snel opknapt! Beterschap.

Hier blijft het rommelen,buiten alle medicatie spoel ik 3 x daags met zout water dat geeft nu enigszins verlichting, maar de infectie , benauwdheid en kortademigheid blijft, conditie is ook hard achteruit gegaan, blijf wel dagelijks mijn rondje lopen of fietsen maar gaat moeizaam.
Over 2 weken een afspraak bij de LA om verder te kijken.

@iedere zieke beterschap!

01-11-2017 om 13:31 uur

@Edelweiss meis ik hoop dat AB is aangeslagen en dat over de top bent geklommen van de hobbel?
@Daantje hoe gaat het met jou?
@Ems alweer opgeknapt?
@Bloempje het houd maar niet over! Hoop dat je bij de LA wijzer wordt en dat hij/zij een eureka moment heeft waarmee je verder geholpen kan worden.

Met mij gaat het goed. Na alle 8baan momenten niet afgelopen zaterdag maar die zaterdag totaan vandaag complete rust. Helemaal tot mezelf komen. Geen afspraken / verplichtingen. Per dag kijken waar ik behoefte aan heb.
En dat heeft mij weer bij mij zelf gebracht. Sinds een paar dagen mijn cursus opgepakt.
En kijk erg uit naar morgen...dan ben ik jarig en van de zomer heb ik mijzelf een introductie duik op mijn verjaardag gegeven. Ook kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Want reageert t goed dan miss. een hele cursus volgen...was altijd een wens van mij.

Voor iedereen die het nodig heeft beterschap en of een knuffel.

01-11-2017 om 21:02 uur

Gefeliciteerd alvast Dine! Veel plezier morgen maar met astma mag je toch niet duiken?

Hier gaat het z'n gangetje. Nog regelmatig benauwd en bij inspanning snel pijn achter op mijn rug. Dat is nieuw voor me. Merk dat ik erg gevoelig ben voor prikkels.

01-11-2017 om 21:47 uur

@Daantje fijn dat t zijn gangetje gaat. Wel vervelend de nieuwe klacht.
Vroeger mocht je idd niet met astma duiken nu zijn de regels daaromm trent veranderd. https://sport.infonu.nl/watersport/173295-mag-je-duiken-met-astma.html

Gezien ik nu niet in openwater ga, stabiele watertemperatuur en niet diep, dus niet teveel druk, zal ik nu dus ervaren hoe mijn lijf reageerd.

01-11-2017 om 21:48 uur

Oja en thanks!

02-11-2017 om 02:47 uur

@dine1977 van harte gefeliciteerd!
Duiken is een geweldige ervaring superleuk!
Fijn dat het goed met je gaat.

Ook al heb ik maandag echt heel rustig aan gedaan bij yoga, helaas toch reactie.
Dinsdag weer bij fysio geweest en de hulp ademhalingsspieren zijn flink overbalast.
Af en toe toch te laat met puffen ( soms twijfel ik en denk ik dat de benauwdheid vanzelf wegtrekt)
We zouden kijken in welke beweegprogramma ik mee zou kunnen draaien maar hij wil eerst afwachten wat LA zegt, geen sport dus nog.
Probeer steeds optimistich te blijven maar baal er toch wel van dat ik steeds op prikkels zo heftig reageer.

@iedere zieke beterschap!