Ernstig astma ontmoetingsplek

18-09-2017 om 12:41 uur

Besten,

Is er een ontmoetingsplek voor ernstig astma patiënten. Virtueel en besloten? Zou graag in contact komen met collega patiënten die dezelfde diagnose hebben en ongeveer m'n leeftijd zijn.

Is er een besloten Facebook groep oid? Of is er behoefte om deze te maken? En kan dat met een verbinding met het longfonds?

Hartelijke groeten
Anne

Login of registreer om te reageren
18-09-2017 om 13:04 uur

Dit forum is toch ook een ontmoetingsplek?

Login of registreer om te reageren
19-09-2017 om 08:59 uur

Beste Anne,

Het Longfonds organiseert Longpunten (ontmoetingsplek voor mensen met een longaandoening) in het land. Echter, deze zijn niet virtueel en besloten.
Je zou een oproepje kunnen doen op onze facebook pagina en zoals terecht door Daantje wordt gezegd is het Longforum ook een ontmoetingsplek.
Kijk ook eens op bijgaande link https://www.iemandzoalsik.nl/over/astma . Succes.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn

Login of registreer om te reageren
20-09-2017 om 16:14 uur

Ik snap wel wat je bedoelt... dit is inderdaad wel een ontmoetingsgroep maar niet besloten, iedereen kan meelezen. Ik zou het inderdaad ook een goed idee vinden als er een online besloten facebook groep of zo komt.

Login of registreer om te reageren
24-09-2017 om 00:58 uur

Ik heb geen Fb. App zou ook nice zijn. Zo appgroep voor longpatienten.

Login of registreer om te reageren
04-11-2017 om 13:55 uur

Lang weg geweest, tijdje het ziekenhuis moeten verblijden met mijn aanwezigheid helaas. Maar, ik vind zo'n appgroep ook een leuk idee. Meer mensen die dat een leuk idee vinden?

Login of registreer om te reageren
30-01-2018 om 00:53 uur
Reactie op JoJ_91

Lang weg geweest, tijdje het ziekenhuis moeten verblijden met mijn aanwezigheid helaas. Maar, ik vind zo'n appgroep ook een leuk idee. Meer mensen die dat een leuk idee vinden?

Aaww,dat is minder

Login of registreer om te reageren
31-01-2018 om 12:15 uur

Ik heb een Facebook groep gemaakt om in een meer besloten omgeving ervaringen uit te wisselen. Ik heb een groep gestart voor ernstig astma patiënten die bronchiale thermoplastiek hebben gehad of daar voor in aanmerking komen of dat overwegen. Misschien ook iets voor jullie? De groep heet:
bronchiale thermoplastiek patiëntengroep
Jullie zijn welkom. Als je je aanmeldt kan ik je toelaten.
Je kan gemakkelijk een Facebook account aanmaken

Groeten,
Anne

Login of registreer om te reageren
31-01-2018 om 12:19 uur

Waarom Fb? Ik heb hekel aan Fb(gekregen). App vind ik leuker. Fb is niks meer aan. Heb allang geen Fb meer.

Login of registreer om te reageren