Fibro elastose

17-08-2017 om 15:16 uur

Ik heb recent een voorlopige diagnose fibro elastose gekregen. Het is een zeldzame longziekte
Ik ben door verwezen naar het Antonius ziekenhuis in Nieuwegein verwezen vanwege hun expertise. Ik ontvang graag meer informatie over deze ziekte en zou graag in contact komen met mensen die dit ook hebben.

Login of registreer om te reageren
20-08-2017 om 19:54 uur

Ik heb recent een voorlopige diagnose fibro elastose gekregen. Het is een zeldzame longziekte
Ik ben door verwezen naar het Antonius ziekenhuis in Nieuwegein vanwege hun expertise. Ik ontvang graag meer informatie over deze ziekte en zou graag in contact komen met mensen die dit ook hebben.

Login of registreer om te reageren
Zorgprofessional
21-08-2017 om 13:48 uur

Deze vraag stelt u denk ik niet alleen aan mij, maar heeft u ook uitgezet in de hoop dat andere patienten met fibro elastose op u zullen reageren. Ik heb 1 patient met fibroelastose. Ik kan vragen of hij eventueel met u in contact wil komen. Voor meer informatie over de aandoening kunt u het beste bij het Antonius ziekenhuis terecht. Zij staan zeer goed bekend om hun kennis over interstitiele longziekten, zoals fibro elastose. Hopelijk vinden ze een goede behandeling voor u.

Met vriendelijke groet, Serge van Wolferen

Login of registreer om te reageren
22-08-2017 om 07:33 uur

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wil graag in contact komen met mensen die dezelfde aan doening hebben.

Login of registreer om te reageren