Terminaal hartfalen

12-08-2017 om 05:43 uur

Ik heb hier al eerdere berichten geplaatst ivm mijn vader die is uitbehandeld copd Gold 4 patient.
Inmiddels na weer 2 weken ziekenhuis hebben we hem gisteren weer naar zijn revalidatie plekje gebracht,inmiddels weten we dat hij terminaal hartfalen heeft.
Zijn hier meer mensen daar mee bekend?

Login of registreer om te reageren
12-08-2017 om 08:30 uur

Lieve posi, dit betekent dat je stilaan afscheid moet gaan nemen van je vader. De artsen kunnen niets meer voor hem doen. Je vader zal een vocht- en zoutbeperkend dieet hebben nu?
Ik hoop dat hij een fijne plek heeft in het revalidatiecentrum, waar hij goed verzorgd wordt.
Dit wordt heel zwaar en moeilijk voor je. Afscheid nemen van een geliefde vader, doet heel veel pijn.
Ik hoop dat je de ruimte en rust krijgt om het te aanvaarden.
Heel veel sterkte!

Login of registreer om te reageren
13-08-2017 om 05:03 uur

Thirza dank voor je lieve woorden.
Hij heeft inderdaad een zout en vocht beperkt dieet,iets wat hij verschrikkelijk vind en waarvan ik me afvraag of dit nog wel zinvol is omdat ze hem niet meer kunnen helpen.Waarom hem niet gewoon lekker laten genieten van de dingen die hij lekker vind nu het nog kan..
Zo moeilijk al die beslissingen :(

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 10:45 uur

Afgelopen donderdag nacht is mijn vader met spoed weer opgenomen in het ziekenhuis,hij had een longontsteking en ging hard achteruit.
Hij is aan het infuus en zuurstof gelegd en tot mijn verbazing zat hij vrijdag weer naast zijn bed.
Ik ben blij om dat te zien maar ik kan dat op en neer gaan qua gezondheid niet meer aan,het is emotioneel gewoon niet meer te doen hoe groot het verschil per dag is.

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 19:51 uur

Sterkte Posi in deze zware moeilijke tijd.

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 21:15 uur

Het is ook een rollercoaster aan emoties waar je mee te maken hebt,dat is zeker heel zwaar! Sterkte Posi!

Login of registreer om te reageren
26-01-2018 om 18:32 uur

Helaas is mijn vader 3 weken geleden op oudejaars avond overleden...

Login of registreer om te reageren
11-02-2018 om 18:59 uur

Sterkte posi, met het verlies van je vader.

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 18:27 uur

Dankjewel Andrie,het is nu ruim 6 weken geleden maar moet nog steeds indalen,veel verdriet en gemis.

Login of registreer om te reageren
15-02-2018 om 20:55 uur

Posi het is ook niet makkelijk om het verlies van je vader te verwerken en een plaatsje te geven, zoiets heeft veel tijd nodig, sterkte.

Login of registreer om te reageren