Bloed in de longen

07-08-2017 om 17:39 uur

Heb een vraag 3 maanden geleden heb ik scan gehad ze vonden daar een plek op en 3 maanden verder zit het nu ook op
De andere long door nieuwe scan ze vermoeden dat het geen kanker is maar dat er langzaam bloed lek en dat langzaam me longen vollopen en dat ik daarom steeds minder lucht krikg weet ook niet of ze hier wat aan kunnen doen ze hebben om
Vast te stellen nu bloed geprikt uit arm en oor en over 4 weken pas uitslag iemand ervaring hier mee ?

Login of registreer om te reageren
08-08-2017 om 12:26 uur

Hoest je dan nooit bloed op? Mensen die een lekkend vat in hun longen hebben, merken dit vaak door geborrel, gevolgd door het opbrengen van helder rood bloed. Je krijgt het benauwd doordat er dan vocht in de longen gaat ophopen. Als het ernstig is kan de dokter een embolisatie uitvoeren. Via de lies wordt dan met een slangetje een soort bolletje ingebracht, zodat het vaatje gedicht wordt.
Hier kun je er iets over lezen:

https://www.erasmusmc.nl/chirurgie/Transplantatiechirurgie/Patientenfol…

Login of registreer om te reageren
08-08-2017 om 15:12 uur

Het schijnt niet een bloedvat te zijn maar meerdere bloedvaatjes sijpelen bloed en ja ik hoest vaak bloed en krijg het steeds benauwder door dat er steeds meer bloed in me longen komt dat schijnt het probleem te zijn van me klachten

Login of registreer om te reageren