Pijn ademen

25-07-2017 om 05:53 uur

Hallo allemaal ik heb een vraag
Paar weken geleden begon ik een pijnlijk drukkend gevoel te krijgen op mijn borst me linker arm deed daarbij zeer en nek begon vervolgens heel erg te zweten en toen zakte het weer af
Het ademhalen doet ook zeer en ben heel duizelig vaak als zwaar dronken ben en naar 1 kant word geduwd
Ook daarbij hoest ik al zo een 7 weken best veel zo een irritante kriebel hoest die aanblijft houden
Ik heb puffers en dat lijkt klein beetje te helpen tegen de benauwdheid ( helpt normaal wel) ik ben Door de arts naar zkh veewezen want hij zag op hartfilmpje een kleine afwijking van zuurstof tekort eenmaal in zkh hebben ze daar ook filmpje gemaakt en daar was niks op te zien zeiden ze
Ik kreeg ook een spray onder me tong daar en dat hielp goed.
Ik werd weer naar huis gestuurd en moet volgende week terug komen voor fietsers.
Maar werd gezegd dat ik niks aan me hart heb..
Ik weer terug naar ha want de klachten blijven alleen trekt het niet meer naar arm Door
Heb gevraagd voor long foto deze gekregen ook niks op te zien
Ik weet het niet meer nu Maar weet wel dat het geen stress is en weet zeker dat er iets moet zijn ik ken me lichaam
Ik hoest sinds gisteren groen slijm/ snot op
Kan het iets zijn met de longen
De huisarts dacht dat ik ook iets van een spierspasme gehad kan hebben bij me hart.
Maar ja me klachten blijven
Ben ook zo extreem moe kan hele dag wel slapen
Groetjes

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 07:41 uur

Beste 02081984

Je hoest al een aantal weken, de puffers lijken minder goed te werken tegen benauwdheid, je hoest groen slijm op en bent de hele dag erg moe. Het lijkt erop dat je longziekte minder goed onder controle is op dit moment. Je zou eens aan je huisarts kunnen vragen of dit klopt en of extra medicijnen de klachten kan verminderen.
Goed dat je volgende week nog een fietstest krijgt. Met al deze onderzoeken sluit je arts in ieder geval een aantal oorzaken uit. Dan weet je wat je niet hebt. Soms is het even zoeken waar je klachten vandaan komen. Beterschap!!

Met vriendelijke groet,
advieslijn

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 08:13 uur

Ja dat is het zeker en jammer dat alles van mij kant moet komen met wat ze wel en niet kunnen onderzoeken.
Maar ik zal u advies erin meenemen vriendelijk bedankt

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 10:28 uur

@02081984

Als je eenmaal een aandoening hebt dan worden alle klachten soms op die ene aandoening gegooid. Terwijl het heel goed iets anders kan zijn. Bijvoorbeeld een infectie, longontsteking of zo. Vraag maar aan je huisarts om een volledige bloedtest en een bloeddrukmeting. Misschien ook dat groene slijm/snot laten nakijken, volgens mij kan de huisarts dat zelf doen. Even aan de assistente vragen hoe je dat slijm kan meenemen, meestal sturen ze je naar de apotheek om een plastic potje te halen. Dat lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar het gebeurt vaker dat je overal zelf om moet vragen.

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 20:54 uur

Ja daar hèb je gelijk in ja
Ik hèb ook fybromaligie en als er wat is gooien ze ook.vaak daar alles op heel vervelend.
Dankjewel voor u reactie terug ik ga maandag zeker het 1 en ander bespreken met me arts ik ben benieuwd of ik een stap verder kom

Het valt me trouwens op dat als.ik lig me pijn in me borst nog erger word

Login of registreer om te reageren