Pijn ademen

25-07-2017 om 05:53 uur

Hallo allemaal ik heb een vraag
Paar weken geleden begon ik een pijnlijk drukkend gevoel te krijgen op mijn borst me linker arm deed daarbij zeer en nek begon vervolgens heel erg te zweten en toen zakte het weer af
Het ademhalen doet ook zeer en ben heel duizelig vaak als zwaar dronken ben en naar 1 kant word geduwd
Ook daarbij hoest ik al zo een 7 weken best veel zo een irritante kriebel hoest die aanblijft houden
Ik heb puffers en dat lijkt klein beetje te helpen tegen de benauwdheid ( helpt normaal wel) ik ben Door de arts naar zkh veewezen want hij zag op hartfilmpje een kleine afwijking van zuurstof tekort eenmaal in zkh hebben ze daar ook filmpje gemaakt en daar was niks op te zien zeiden ze
Ik kreeg ook een spray onder me tong daar en dat hielp goed.
Ik werd weer naar huis gestuurd en moet volgende week terug komen voor fietsers.
Maar werd gezegd dat ik niks aan me hart heb..
Ik weer terug naar ha want de klachten blijven alleen trekt het niet meer naar arm Door
Heb gevraagd voor long foto deze gekregen ook niks op te zien
Ik weet het niet meer nu Maar weet wel dat het geen stress is en weet zeker dat er iets moet zijn ik ken me lichaam
Ik hoest sinds gisteren groen slijm/ snot op
Kan het iets zijn met de longen
De huisarts dacht dat ik ook iets van een spierspasme gehad kan hebben bij me hart.
Maar ja me klachten blijven
Ben ook zo extreem moe kan hele dag wel slapen
Groetjes

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 07:41 uur

Beste 02081984

Je hoest al een aantal weken, de puffers lijken minder goed te werken tegen benauwdheid, je hoest groen slijm op en bent de hele dag erg moe. Het lijkt erop dat je longziekte minder goed onder controle is op dit moment. Je zou eens aan je huisarts kunnen vragen of dit klopt en of extra medicijnen de klachten kan verminderen.