Klap op hoofd met bloedverdunners

21-07-2017 om 13:49 uur

Ik ben op vakantie in Italië, vandaar dat ik het even zo vraag. Ik heb eergister en vandaag mijn hoofd gestoten.... eergister tegen een ijzeren stang en vandaag is er een glazen theepot vanaf een plank op mijn hoofd gevallen. Nu slik ik pradaxa, en maak
me zorgen wat er binnenin mijn hoofd gebeurt. Heb geen last nu ergens verder van, beetje blauwe plek gevoel op hoofd... moet ik hier iets mee of afwachten en als ik symptomen zou krijgen pas iets mee doen? Lees overal dat als je je hoofd hard stoot je de dokter moet raadplegen... vind dat wat lastiger hier in Italië...
Bij voorbaat dank

Login of registreer om te reageren
21-07-2017 om 14:24 uur

Wat is je INR-streefgebied en de huidige INR?

Login of registreer om te reageren
21-07-2017 om 14:36 uur

Misschien je voorschrijvend arts even bellen, dat kan wel vanuit Italië.

Login of registreer om te reageren
21-07-2017 om 14:38 uur

Dan zal het allemaal wel meevallen.
Voor de zekerheid kun je altijd nog naar een Italiaanse arts gaan.
Altijd leuke avonturen met de medische stand in het buitenland.
Voer voor verhalen op verjaardagsfeestjes.

Login of registreer om te reageren
21-07-2017 om 14:59 uur

Ik zou de longarts kunnen bellen idd, maar die is er nu niet meer... hier naar een arts vind ik zo'n gedoe, zeker omdat ik verder echt nergens last van heb.. het is nu twee uur geleden dat ik de pot op mijn hoofd heb gehad dus hoop maar dat het idd meevalt. bedankt

Login of registreer om te reageren
24-07-2017 om 07:56 uur

Beste jessy2012,

We hopen dat het ondertussen beter met je gaat. Wat een pech dat je twee keer je hoofd stoot. De longartsen beantwoorden op dit forum op vrijwillige basis vragen. Het kan dus soms even duren voor je antwoord krijgt. Het heeft in dit geval niet veel zin meer je vraag alsnog door te sturen. Je hebt gelukkig al tips gehad van een aantal forumgebruikers. In dit soort acute gevallen kun je het best je eigen arts bellen of een arts bezoeken in het land waar je bent. Nog een fijne vakantie in Italië.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn

Login of registreer om te reageren