cbd olie bij astma

01-06-2017 om 11:25 uur

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraag over cbd olie bij astma. Ons zoontje van 12 heeft zware astma en we overwegen cbd olie te gaan proberen. Ik heb begrepen dat cbd veilig is in gebruik, ook voor kinderen, maar ik kan er hier nog maar weinig over vinden. Vandaar de vraag of iemand van jullie ervaring heeft met cbd olie bij kinderen tegen astma en of jullie misschien weten waar je dan op moeten letten? Ik wil in ieder geval geen olie waar ook THC in zit want dat lijkt me niks voor ons zoontje.

Hoop dat er iemand is die ons hiermee kan helpen want we zijn zo langzamerhand ten einde raad.

Alvast super bedankt!

Groetjes,
Petra

Login of registreer om te reageren
03-06-2017 om 19:46 uur

Hallo Petra,

Je kunt zoeken bij alternatieve geneeswijze op dit forum. Ik heb je een berichtje gestuurd.

groetjes,

Spirit

Login of registreer om te reageren
20-06-2017 om 04:24 uur

Even een korte update; we hebben ervoor gekozen het toch maar te gaan proberen en zijn uiteindelijk uitgekomen bij Biovoorjou vanwege de uitgebreide informatie die ze geven over cbd olie en astma. We verwachten geen wonderen natuurlijk maar we zijn wel erg hoopvol dat de cbd in ieder geval wat verlichting zal bieden. Als er nieuws is zal ik het weer laten weten.

Groetjes,
Petra

Login of registreer om te reageren
03-01-2018 om 01:11 uur

Hallo Petra, ik ben lang niet meer op het forum geweest..... heb een vraag, wil graag weten of de cbd olie, die jullie zouden gaan gebruiken, verlichting heeft gebracht voor de kortademigheid van jullie zoontje? Dank voor je reactie en alsnog veel sterkte gewenst!
Van harte groeten!
Marica

Login of registreer om te reageren
12-02-2019 om 11:31 uur

Ik gebruik zelf Original CBD-olie voor mijn longen. Het is natuurlijk niet genezend maar ik merk vooral na 1 week het verschil.

Ik merk dat ik veel minder gevoelig ben voor prikkels of stofjes in de lucht waar ik nogal snel last van kan hebben.

Ook heb ik (bijna standaard) 3 a 4 keer per jaar bacteriƫle infectie aan de luchtwegen en longen, sinds ik de CBD-olie gebruik heb ik het afgelopen jaar slecht 2 keer de infectie gehad en aanzienlijk korter dan normaal.

Ook heb ik genoeg gehad aan een antibiotica kuur en had ik hier geen prednison bij nodig (wat ik normaal er wel bij nodig heb.)

Hoe CBD-olie je bevalt is natuurlijk wel per persoon anders maar ik ben er zeer blij mee.
ook weet ik dat als je bepaalde medicatie gebruikt je het in overleg moet doen met je behandelende arts wegens cbd-olie de werking van bepaalde medicatie kan versterken.

Groetjes,

Rds

Login of registreer om te reageren