Hoe voel jij je vandaag? #148

27-05-2017 om 13:22 uur Gesloten

En hier weer een nieuwe topic Hoe voel jij je vandaag?

De reacties zijn gesloten.
27-05-2017 om 14:12 uur

Zware dag met die warmte, al 4 keer ventolin gehad en blijf merken dat hart en longen het zwaar hebben, dankzij de pred wel minder hoesten, pollen blijven vervelend zo af en toe maar even plat om weer bij te komen hopen dat het morgen iets koeler gaat worden...

27-05-2017 om 15:25 uur

@dine:wat heb k bewondering voor je meid!
@oma Akke: wat naar, toch weer n kuurtje! Wel super dat je zo sneln de bel hebt getrokken! Nu maar bijkomen en genieten van de tuin!

Ik heb t pittig, houd t net net buiten t ziekenhuis. net als zovelen hier erg last van de pollen, ik kom echt niet buiten, deuren dicht en alle maatregelen en toch heb ik hoog gedoseerde pred en antihistamine nog bijna hele dag n volle neus, zere ogen en fikse astma-aanvallen. T is dit jaar echt heftig.
En t ergste vind ik dat ik niet naar buiten kan. T is hier niet klam of vochtig, en dan houd ik zooooo van warmte en kost t me mentaal zoveel kracht om t binnen vol te houden. Werd er zomaar even verdrietig van dat ik niet van buiten kan genieten nu omdat ik er te ziek van word...t is allemaal relatief natuurlijk, maar t schoot gewoon even in mn gemoed....ff aan toegeven en dan weer kiezen op elkaar en genieten van de zon, vanachter t raam. Want tis toch altijd beter dat ie schijnt dan dat t somber weer is

27-05-2017 om 15:26 uur

:)
Die moest er nog achter maar lukte ff niet!

27-05-2017 om 17:49 uur

@Edelweiss Dat is een hard gelag, als je zo graag even je neus buiten de deur wilt steken wetend dat je dat juist niet moet doen.... Sterkte. Het is zaak om niet opgenomen te worden! Ik hoop dat het lukt.

Mijn laatste AB kuur was in 2014! Wat dat betreft ben ik erg tevreden. Wel af en toe kleine dreigende infecties die ik met verdubbeling etc onder de duim heb gekregen. Maar nu is het foute boel.
Dus ik hang maar zo'n beetje in een tuinstoel, in de schaduw, en af en toe ga ik naar binnen.
Ik hoop dat de AB vanaf morgen merkbaar z'n werk doet!

28-05-2017 om 05:25 uur

@ Edelweiss wat enorm vervelend en dat terwijl je zo graag naar buiten wil, een virtuele arm om je heen eventjes. Hoop en wens dat je buiten het ziekenhuis kan blijven, sterkte.

@ Thirza nee ken het pop bandje of hardrock niet ... kom uit de tijd van Nina Hagen, Uriah Heep en Deep Purple, ja die vingers zijn niet leuk.

@ Oma Akke wat geweldig al zo lang zonder kuur jammer nu weer wel een kuur beterschap en sterkte.

Gisteren had ik blijkbaar te veel gedaan, viel al bijna tijdens de maaltijd in slaap en na de maaltijd als een blok in slaap ... had het helemaal gehad.....

28-05-2017 om 06:03 uur

@Edeleijss, wat is dit ontzettend sneu. Naar buiten willen en niet mogen en kunnen. Dikke virtuele knuffel voor jou!
En nu maar hopen dat het lukt om uit het ziekenhuis te blijven

29-05-2017 om 06:20 uur

Gisteren ben ik een dagje op het wad was. Wat was dat heerlijk, geen hooikoorts.
Ga morgen een dagje naar schiermonnikoog, weer een dagje zo goed als hooikoortsvrij

29-05-2017 om 07:45 uur

Lekker hoor Ems.

Iedereen die last van pollen heeft sterkte vandaag. Iedere zieke beterschap en iedereen die het nodig heeft sterkte.

30-05-2017 om 09:54 uur

@iedereen bedankt voor de lieve woorden en steun!
Op t moment hoest ik behoorlijk, wat ik doorgaans niet doe. Dus beetje nieuw en weet nog niet zo goed wat t betekent. Zal t vanzelf merken denk ik dan maar ;)
Verder doe k erg rustig aan, want t is wel erg vochtig en benauwd.

Iedereen sterkte en beterschap!
Liefs

30-05-2017 om 21:00 uur

@Edelweiss niets meer dan begrip dat je volschiet en het af en toe op je gemoed slaat. Als je iets graag doet en dat gaat niet...dat is confronterend. Loop met het hoesten niet te lang door zeker als het niet bekend is. Beter optijd er bij dan een lang herstel traject zal ik maar zeggen. Ik hoop dat het je iig lukt om uit het ziekenhuis te blijven! Ga een denkbeeldig kaarsje voor je branden.

@Oma akke En? Doet de AB zijn werk?

@Ems heerlijk op de eilanden verblijven. Fijn dat het je goed doet.

Hier zijn de afgelopen dagen lastig geweest. De hoge temperaturen doen mij geen goed. Door de ontsteking in mijn hersenen/ruggemerg kan mijn lijf mijn lichaamstemperatuur niet goed reguleren. Dit word nog moeilijker als het warm of koud is. Daardoor ook slecht slapen. Toen het buiten 29 graden was stond ik op een gegeven moment onder een warme douche om warm te worden. Liep dan weer met kippenvel en dan weer enorm warm. Die warmte zorgt ook voor extra duizeligheid, hoofdpijn,druk in hoofd, maag en darm klachten ect. Gelukkig nu wat beter. Afgelopen nacht weer eens 8 uur achtereen geslapen. Nu op bed na vanaf vanmiddag 15 uur alleen maar geslapen en gelegen te hebben. Ben bek maar dan ook bek af. Dus Weltrusten iedereen!

En Iedereen die het nodig heeft beterschap en of een knuffel.