Puffers

04-03-2017 om 19:09 uur

Ik ben vorige week zondag ziek geworden. Een bronchitis, astma of longontsteking. Wie zal het zeggen. Is ook niet zo van belang.
Nu heb ik Azitromycine met prednison gehad. Dit bracht nog niet echt resultaat. De 2x per dag foster en 3 x per dag berodual ook nog niet echt. Hierbij kreeg ik dus nog salbutamol. O ja en dan ook nog neusspray
Nu wordt het wel weer wat beter. Maar ik heb nu een vieze smaak in mijn mond. En wil niet eten. Alles smaakt vies. Kan ik nog iets meer doen dan spoelen na het puffen? Want dat heeft dus geen effect. Maar er gaat nu ook wat door mijn lichaam natuurlijk.

Maar als ik niet ga eten, dan krijg ik ook weer andere problemen of niet dan?

Heeft iemand misschien tips voor mij. Want een beetje lucht heb ik nu wel, maar dan de rest nog. De zeehond is weer bijna uit me (heb een zeehondenblaf vandaar)

Login of registreer om te reageren
04-03-2017 om 22:10 uur

Heel herkenbaar. Van een stootkuur prednison wordt ik ook altijd misselijk en stop ik met eten. Maar niet eten is niet slim want je hebt energie nodig maar eten kost ook weer energie... dus kies voor smoothies! Krijg je makkelijk toch je calorieën binnen

En, ik eet dan napoleon zuurtjes, die krijgen de misselijkmakende smaak van de prednison wel wat naar de achtergrond.

Login of registreer om te reageren
14-03-2017 om 19:35 uur

Spoelen met yoghurt kan misschien helpen de vieze smaakt uit je mond te krijgen. Tevens ook tegen mond schimmels.

Login of registreer om te reageren