[SC] waarin de verwarmingsinstallatie soms op hol slaat

Dit topic is gesloten
157»

Reacties

• trijnkotrijnko Administrator
    Suusje schreef: »
    Ik wist wel dat ze wat gewonnen hadden.

Toch nog iets meegekregen dus.

• SuusjeSuusje Gebruiker
    Ik leef ook onder een steen meestal, maar het nieuws probeer ik wel te volgen van onder die steen.
  • WaterlelieWaterlelie Gebruiker
    Ik leef ook onder een steen meestal, maar het nieuws probeer ik wel te volgen van onder die steen.

Meestal probeer ik inderdaad ook het nieuws te volgen, maar sportnieuws lees ik alleen als het echt onder mijn neus gedrukt wordt. Voor de rest probeer ik het andere belangrijke nieuws te volgen inderdaad. Alleen leefde ik dit weekend echt onder een steen en heb ik het nieuws ook niet eens gevolgd :)

• SuusjeSuusje Gebruiker
    Moet ook wel eens kunnen toch?
    Moet ook wel eens kunnen toch?
    Inderdaad :)

Morgen weer aan de slag in het ziekenhuis?
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    Uiteraard.
    Jij morgen weer je wijk?
    Uiteraard.
    Jij morgen weer je wijk?
    Nee, dinsdag en woensdag pas :)

Volgende week en die week erop heb ik wel op de maandag een wijkje erbij. En daarna heb ik ze voorlopig opgezegd. Ik heb dan nog 3 weken vrij (dacht ik?) en die weken wil ik graag even geen verplichtingen. Daarna heb ik weer mijn studie en ik weet nog niet hoeveel tijd en energie ik dan nog over heb om een wijk te lopen. Dat moet ik nog maar even zien, bovendien waren de wijken die ik nu heb gelopen niet de 2 prettigste wijken en voordat ik er ben, moet ik al aan de andere kant van het dorp zijn. Die extra wijk voor de maandag is in mijn woonwijk, maar helaas maar tijdelijk.

Maar ik ga er maar weer eens vandoor. Fijne avond nog!
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    Ik ga :-h
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Nederland heeft ook medailles gewonnen (oa goud) op het EK junioren roeien maar daar hoor je niemand over ;)
    Daantje schreef: »
    Nederland heeft ook medailles gewonnen (oa goud) op het EK junioren roeien maar daar hoor je niemand over ;)

Wist ik ook niet.
    Goedenavond.
    Dag allemaal.
    Maken we vandaag deze SC vol?
    Goedenavond Trijnko.

Dat lijkt me wel een goed plan.
    En hoe was jouw dag?
    trijnko schreef: »
    En hoe was jouw dag?

Prima.
    Vanochtend naar de fysio en daar een wandeling aan vastgeplakt. Vanmiddag de poetslap door mijn kamer gehaald. Daarna lekker niets gedaan ;)
    Ik heb vandaag een normale werkdag gehad zonder allerlei gedoe.
    Is ook wel eens fijn.
    Ik heb vandaag een normale werkdag gehad zonder allerlei gedoe.
    Is ook wel eens fijn.
    Dat is zeker fijn!
    Hopelijk morgen weer ;)
    Gaan we voor.
    Zonet maar eens geïnformeerd waar de uitnodiging voor de jaarmarkt in september bleef. Scheen in april al te zijn verstuurd. Maar ik krijg een nieuwe uitnodiging.

Morgen met lief naar de opticien. Haar montuur liet deels los en eigenlijk wordt het tijd dat ze zich een nieuwe bril laat aanmeten.
    Gaan we voor.
    Zonet maar eens geïnformeerd waar de uitnodiging voor de jaarmarkt in september bleef. Scheen in april al te zijn verstuurd. Maar ik krijg een nieuwe uitnodiging.

Morgen met lief naar de opticien. Haar montuur liet deels los en eigenlijk wordt het tijd dat ze zich een nieuwe bril laat aanmeten.
    Oh, dat is al een tijdje geleden. Gelukkig krijg je een nieuwe.

Hmm, dat klinkt als tijd voor een nieuwe bril inderdaad. Zodra er dingen los gaan laten is het tijd voor vervanging :p

#200 edited juli 2016
    En deze SC is ook vol en krijgt dus een slotje.
Dit topic is gesloten