terug van weggeweest

14-06-2016 om 11:56 uur

Zo wat zijn wij lang niet op het forum geweest zeg
dat we niet op het forum zaten wil niet zeggen dat het bij ons goed is gegaan, nog steeds heel veel klachten.
even in het kort, onze zoon is inmiddels 16 jaar en vanaf dat hij 3 weken is al aan de astma medicijnen
inmiddels gebruikt hij heel veel
2 x daags 2 ampullen budesonide verneveling via de akita
4 x daags combivent verneveling via de akita
2 x daags 2 puffs seretide
3 x daags 2 puffs alvesco
3 x per dag 250mg theofylline
2 x per dag 2 tabletten levocetrizzine
montelukast
calcium
2 x per dag 10 mg prednison
daarnaast nog de neusspray
om de week 4 injectie's xolair
en zo zodig solu=cortef injectie

ondanks deze hoge dosis overal van krijgen ze de klachten al 4 jaar niet stabiel
zijn algehele gezondheid maar ook zijn geestelijke gezondheid gaat achteruit
hij kan en mag niet naar school vanwege de hoge allergene prikkels, ondanks dat heeft hij vorig jaar zijn vmbo-t diploma gehaald.
heeft niet veel contact met leeftijdsgenootjes en kan door de bijwerking van de medicatie niet veel zelf doen
zit op slechte dagen in een rolstoel
en hoe vaak wij wel niet te horen krijgen, oooh het is maar astma mijn kind neemt ook een pufje
dat mijn zoon nu zoiets heeft was er voor deze vorm waar niet te veel bekendheid over is maar een andere naam
dan beseffen mensen miss wat het inhoudt en wat voor impact dit heeft op iemand.
inmiddels zijn ze nu voor de derde keer bezig in twee jaar tijd om hem in Davos te krijgen, om voor even weer kind te zijn om weer even te kunnen fietsen maar boven alles dat er tijdelijk wat prednison af kan en wat minder xolair injectie's

gr chantal

Login of registreer om te reageren
14-06-2016 om 20:28 uur

Ha Chantal

Fijn je weer te zien hier!!!! Maar ontzettend balen dat het met jullie zoon nog steeds niet goed gaat.. Erg voor hem en voor jullie. Weet niet anders te zeggen dan dat ik het vreselijk vind!
Hopelijk lukt het om naar Davos te gaan, dat gun ik hem (en jullie)

Liefs
Edelweiss

Login of registreer om te reageren