Onderzoek mate van psychosociale klachten bij COPD

17-03-2016 om 09:03 uur

Beste leden,

Mijn naam is Tinka Wagenaar en ik ben bezig met afstuderen aan Hogeschool NTI richting Maatschappelijk werk en Dienstverlening.

Voor mijn opdrachtgever onderzoek ik de mate van aanwezige psychosociale klachten bij de aandoening COPD. Aan dit onderzoek doen ook een ziekenhuis en een huisartsenpost mee. Bent u gediagnosticeerd met COPD en wilt u aan mijn onderzoek meewerken, dan nodig ik u graag uit. Na afloop van het onderzoek zal ik de uitkomsten met u delen.

Via de volgende link kunt u meedoen:
http://www.survio.com/survey/d/G8Q2V4J1S9U4T0T3G

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Login of registreer om te reageren
17-03-2016 om 10:26 uur

Beste Tinka, ik heb de enquete ingevuld, succes met het onderzoek en het afstuderen.
1 tip:ik vulde hem in op een tablet maar wanneer ik iets fout invulde kon ik het niet meer verwijderen, dat is best lastig

Groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
17-03-2016 om 10:54 uur

Beste Jolien,

Dank je wel voor het invullen en je tip!

Vreemd want de instelling staat wel op 'terug laden' naar vorige vragen. Ik ga eens kijken of daar wat aan te doen is.

Groetjes,
Tinka

Login of registreer om te reageren
18-03-2016 om 12:55 uur

Hoi Tinka
Heb het voor je ingevuld en een opmerking bij geplaatst vanwege de vraagstellingen die gecombineerd zijn dit terwijl er twee problemen kunnen zijn.
Succes

Login of registreer om te reageren
26-05-2016 om 08:38 uur

Beste leden van het Longforum,

Hartelijk dank aan diegenen die de enquête hebben ingevuld. Inmiddels is de enquête link op Survio gesloten en ga ik de gegevens analyseren. Ik zal u zodra mogelijk via het Longforum berichten over de uitkomsten. Mvg Tinka

Login of registreer om te reageren