Starten met revalidatie!

17-02-2016 om 15:21 uur

Al m'n artsen hebben groen licht gegeven vandaag. Ik ben sinds januari al bezig met gesprekken, testen en onderzoeken. Aanstaande maandag al mag ik gaan starten met longrevalidatie! Ik ben er superblij mee en heb er ontzettend veel zin in! Ik hoop dat dit me veel gaat brengen. Qua conditie maar ook met begrenzing. Het zal best wel pittig worden! M'n conditie is erg slecht, anders had ik ook geen revalidatie nodig gehad. Ik vind het best wel spannend!

Login of registreer om te reageren
18-06-2016 om 14:05 uur

[b]veel succes ,ik ben ook opzoek maar hoor helaas bij de zwaarste copd en ben niet de jongste meer maar toch haha wie weet

Login of registreer om te reageren
18-06-2016 om 21:48 uur

@ Emma 25 heel veel succes en ik weet het zeker het gaat je lukken

Login of registreer om te reageren
20-06-2016 om 13:23 uur

mbosch
ikzelf heb copd 4 en 48 jaar. ik ben dit jaar naar Dekkerwald geweest,kom je daar niet voor in aanmerking

Login of registreer om te reageren
20-06-2016 om 15:35 uur

@emma25: zit jij niet in Davos nu? Hoe is het met je? Succes met je revalidatie in ieder geval!

Login of registreer om te reageren
27-06-2016 om 14:38 uur

@edelweiss ja ik zit nu in Davos, dit berichtje ging nog over m'n vorige revalidatie. Dank je! Het gaat beter dan in Nederland. Ik heb al mooie wandelingen gemaakt. Vorige week hebben we een dag sneeuw gehad, was erg mooi. Op het moment veel problemen met afbouwen van de pred. Ik zit hier nog even dus hopelijk gaat dat goed komen. Nu even rustig aan dus.

Login of registreer om te reageren
27-06-2016 om 18:12 uur

Ha Emma

Fijn te lezen dat je er nu bent en dat je lekker aan de wandel bent. De link werkt idd niet, maar weet wel hoe mooi t daar is ;)
Lastig die afbouw, dat geeft vaak problemen...hopelijk kan je ze in de tijd die je er nog bent overwinnen! Succes met de revalidatie!

Groetjes

Login of registreer om te reageren