cartoons tekenen

01-02-2016 om 13:20 uur

In de periode dat ik in Dekkerswald verbleef, ben ik cartoons gaan tekenen over mijn situatie en de omgeving waarin ik toen verbleef. Het heeft mij toen geholpen mijn handicap, copd g 3-4 te accepteren en de cartoons bleken ook een positieve uitwerking te hebben op de andere "gasten". Thuis gekomen ben ik eerst weer gaan schilderen maar werd daarbij door mijn adem toch teveel gehandicapt. Uiteindelijk ben ik ook thuis weer met cartoons aan de gang gegaan. Het zijn er nu zo'n 50 en nu ik weer in het ziekenhuis verblijf zullen er zeker weer een aantal bijkomen. Om ook anderen ervan te laten "genieten" heb ik nu een facebookpagina geopend, met de naam "Humor met een handicap", waar ik iedere week minimaal 1 cartoon plaats. De pagina is vrij toegankelijk en je kunt je ook melden als lid, dan krijg je automatisch elke nieuwe cartoon.
De pagina is een zijspoor van mijn FB pagina, jan van de Pijpekamp, plens was een pseudoniem.

Login of registreer om te reageren
01-02-2016 om 15:16 uur

Ik heb op je FB pagina gekeken. Leuk! Goed dat je er op deze manier mee om kunt gaan.
Ik heb geen COPD.

Login of registreer om te reageren
03-02-2016 om 23:27 uur

Leuk hoor die cartoons op je FB. Fijn dat je hier zo veel in kwijt kunt.

Login of registreer om te reageren
05-02-2016 om 09:30 uur

En ik heb er ook nog eens veel plezier in

Login of registreer om te reageren
11-09-2016 om 14:30 uur

leuke hobby ik teken en schilder ook heel wat jaren ik zit ook op faes book ik zal je pagina bekijken 3:-O

Login of registreer om te reageren