Foster.

22-01-2016 om 14:51 uur

Wie heeft er ervaring mee dat de foster met 120 dosis beter werkt als de dosis van 180?
Ik heb ook een keer gehad dat de foster van 180 dosis veel eerder leeg was.
Herkend iemand dat?
Ik hoor het graag.Groet Marianne.

Login of registreer om te reageren
24-03-2016 om 11:03 uur

Dag Marianne, ik gebruik ook foster, en ervaar hetzelfde. Het lijkt veel eerder leeg te zijn ja.

Login of registreer om te reageren
24-03-2016 om 11:09 uur

Hallo Saruda.
Dank je voor de reactie.Ik heb het bij de apotheek voor elkaar dat ik 120 dosis krijg ipv 180.dus ik geefje advies doe het zelfde als ik.
Gr Marianne

Login of registreer om te reageren
02-06-2016 om 14:59 uur

ma ik is vragen hoe jullie ervaring is met dit genees middel??
Ik had na tee keer gebruikt te hebben meteen hartkloppingen.
En krijg je van dit geneesmiddel schimmel in je mond???
Ik gebruikte het met een voorzetkamer. Hoor graag. GRT

Login of registreer om te reageren
02-06-2016 om 15:47 uur

Hallo Truckertje.
Ik heb er geen hartkloppingen van,maar ieder is verschillend.
Kijk het nog even aan.
Je mond bij iedere inhalatie je mond spoelen,om schimmel te voorkomen.
Ik het nog nooit gehad.
Groet Marianne.

Login of registreer om te reageren
02-06-2016 om 17:13 uur

Ik heb ook geen hartkloppingen, wel last van met name hoofdpijn en misselijkheid.

Login of registreer om te reageren
02-06-2016 om 20:32 uur

Het bevalt mij goed beter dan de andere wat ik gebruikt heb

Login of registreer om te reageren
13-06-2016 om 07:10 uur

Ik wordt dood moe van foster ik bedoel ik ben zo lamlendig als wat kent iemand dit? gebruik het nu 8 maanden en wordt met de dag vermoeider.

Login of registreer om te reageren
09-07-2016 om 14:25 uur

Hallo Chris1370,

Ik gebruik ook sinds een aantal maanden de Foster en ben ook zo moe. Heb er ook zo'n droge mond van, mijn tanden doen gewoon zeer.
Ben nu aan de tweede fles Nystatine bezig omdat ik een schimmel heb.
Ik gebruik altijd de voorzetkamer, spoel en gorgel grondig en toch die schimmel.
Proef en ruik niks meer bah.
Als ik klaar ben met de Nystatine volg ik de tips van andere forumleden op ga ook eens bessensap proberen, het zou een preventieve werking hebben en ook de schimmel opruimen.
Wat zouden we kunnen doen tegen die moe- en lamlendigheid?
Ik krijg steeds meer de neiging om tegen de middag mijn bed in te kruipen en heb daar dan ook geen vrede mee.
Groetjes Hendrikje

Login of registreer om te reageren
09-07-2016 om 14:39 uur

s'morgens een capsule Q10 van minstens 30 mg maar 60 mg kan ook, even testen. Is meteen ook gezond voor de longen en organen en weefsels.

Login of registreer om te reageren
10-11-2016 om 12:11 uur

Ik gebruik sinds jaren foster, het laatste jaar enorm veel last van spierkrampen in mijn ribben en op mijn borst. Onderzoeken gehad bij internist en cardioloog maar geen bijzonderheden. Ook het revalidatiecentrum wist hier geen raad mee. Ik slik nu heel veel paracetamol en paracetamol met codeine. Toen ik vanmorgen de bijsluiter las,, zag ik dat de spierkrampen een bijverschijnsel kunnen zijn van de foster. Heeft iemand deze ervaring ook?? Ook vermoeidheid zoals eerder beschreven heb ik ook. Elke middag naar bed en dan toch weer moe opstaan.

Login of registreer om te reageren