Allergie voor koffie

19-01-2016 om 14:52 uur

K ben benieuwd of er meer mensen allergisch zijn voor koffie. Gewoon puur nieuwsgierigheid :)

Ik lust al nooit koffie en helemaal niets met koffiesmaak. Erg consequent dus hihi
Van de week ontdekte ik echter dat ik er gewoon niet tegen kan!

K at n (ei-vrij) toetje soort van tiramisu en kreeg daar allergische reactie op. Zeer waarschijnlijk op de koffie.

Blijkbaar is niet lusten in dit geval teken geweest van niet verdragen! Mn andere allergieën lustte ik voorheen wél, sommige graag zelfs...!
Maar met dit verandert er dus niks alleen weet k dat k niet 'flink' hoef te zijn en het maar moet leren drinken:)

Login of registreer om te reageren
23-01-2016 om 15:56 uur

Hahaha flink moeten zijn en koffie leren drinken...zou wat zijn! Net zo erg als dat vroeger tegen mij gezegd werd "bier dat moet je leren drinken" .
Nou daar doe ik niet aan mee.

Maar allergie voor koffie heb ik niet wel een intolerantie voor cafeïne,theïne, alcohol en koolzuur. Echter kan ik wel tiramisu eten en dat vind ik erg lekker.
Ook een café eclair lust ik graag alleen tijdens t eten regelmatig niezen maar verder geen reactie.

Login of registreer om te reageren
25-01-2016 om 14:19 uur

Dank je voor je reactie!
Ik denk ik geen problemen met cafeïne, want kan zonder moeite cola drinken bijv. Hihi iedereen is anders;)

Login of registreer om te reageren