Zonnebrand

07-01-2016 om 20:37 uur

Heeft er iemand goede ervaringen met parfumvrije zonnebrand?
Graag tips!

Login of registreer om te reageren
07-01-2016 om 20:41 uur

Het is niet bedoelt als reclame. Ik vind Vision super fijn. Parfumvrij, wel lichte geur van zichzelf. Eén keer per dag insmeren en de hele dag beschermd en smeert goed en trekt snel in. Wel duur dus meestal wacht ik een aanbieding af. In het zomerseizoen verkrijgbaar bij de drogist maar niet alle drogisterijen hebben even veel keuze. Nu weet ik niet of je het makkelijk kan krijgen.

Login of registreer om te reageren
07-01-2016 om 20:59 uur

Die vind ik ook heel fijn, vooral de mouse. Niet vet, plakt amper en voelt heel licht aan.

Login of registreer om te reageren
07-01-2016 om 23:30 uur

Die gebruik ik ook altijd. Ook al toen ik nog op mijn forumnaam woonde met een lichte huid en sproetjes...

Login of registreer om te reageren
08-01-2016 om 08:24 uur

Of het duur is maakt me nu niet zo heel veel uit. Moet maar heel snel op zoek gaan naar een verpakking en kijken of ik er ff met mijn neus boven kan gaan hangen, want parfumvrij en dan toch nog een lichte geur van zichzelf......Met allergisch astma is het moeilijk iets te vinden wat geurloos is, merk ik wel

Login of registreer om te reageren
08-01-2016 om 12:50 uur

La Roche vind ik ook fijn trouwens, maar ik denk dat geheel geurloos niet eens bestaat. Parfumvrij zijn maar 2 of 3 merken geloof ik en die zijn allemaal duurder dan het reguliere spul. Misschien zou je eens bij de apotheek kunnen informeren naar een geurloze en parfumvrije zonnebrand.

Login of registreer om te reageren
09-01-2016 om 09:03 uur

Het is Vision geworden, hij ruikt echt minimaal, mede voor deze gekozen omdat het nogal haast heeft.
Dank allemaal voor de tips.

Login of registreer om te reageren