Alternatieve geneeswijze

21-12-2015 om 20:56 uur

Het valt me op dat het onderwerp alternatieve geneeswijze niet opvalt en dat als je gewoon op de pagina overzicht staat je ook niet kunt zien dat er iets bijgekomen is bij alternatieve geneeswijze. Je moet naar longen algemeen en dan staat ie er heel onopvallend boven maar dan alsnog kun je niet zien dat er iets geschreven is. Ik heb daar iets geplaatst maar als je er niet toevallig op zoekt is het nergens zichtbaar... of ligt dat aan mij?

Login of registreer om te reageren
22-12-2015 om 10:33 uur

Klopt Stefanie. Is mij ook al eerder opgevallen. Het staat op de indexpagina wel als subboard maar je kunt idd niet zien dat er iets is geplaatst tenzij je het opent.

Ik denk dat het beter tot zijn recht zou komen als 'board' en dan tussen bijv de boards 'medicijnen' en 'allergieën en eczeem', omdat het deels ook bep. alternatieve medicatie is (en deels alternatieve behandeling). Dan zou het onder medicijnen mooi aansluiten. Maar dat is puur persoonlijk. De crew heeft voor deze optie gekozen. Wie weet in de toekomst. Maar ik snap je vraag wel. :)

Login of registreer om te reageren
22-12-2015 om 10:34 uur

PS; In de topic lijst komt het idd voor maar dan moet je eigenlijk minimaal elke dag, twee keer per dag het forum bezoeken, wil je daarvan alles bij kunnen houden.

Login of registreer om te reageren
22-12-2015 om 14:26 uur

Klopt inderdaad Stefanie. Omdat Alternatieve geneeswijzen op dit moment een sub-board is, kun je in de forum index niet zien wat het laatst geplaatste bericht is. We hebben een tijdje geleden bekeken of het mogelijk was om het laatst geplaatste bericht in Alternatieve geneeswijzen zichtbaar te maken in de forum index onder 'laatste berichten' bij het hoofd-board Longen algemeen, maar dat bleek helaas niet te kunnen.

Login of registreer om te reageren