Sportmaatje m/v gezocht

16-12-2015 om 17:54 uur

Hallo,

Ik ben Xander, 58 jaar en zoek iemand om samen te (sporten) in de omgeving van Groningen.
Mijn interesses gaan uit naar yoga en tai chi wat ik dagelijks doe maar ook b.v. balspel of badminton.
Natuurlijk ben ik ook benieuwd welke sporten jij doet en wie weet kunnen we samen sporten?

Xander

Login of registreer om te reageren
17-12-2015 om 13:29 uur

xander, het longfonds organiseert ook allerlei sportactiviteiten in de provincie groningen. misschien kun je daar mee sporten?

Login of registreer om te reageren
17-12-2015 om 16:38 uur

Hoi Xander,

Ik weet niet hoe erg je belemmerd wordt door je longziekte.. Maar er bestaan ook websites om een sportmaatje in de regio te zoeken.
Ben er zelf niet bekend mee, maar ik meen dat je daar ook je regio en het type sport aan kunt vinken, en misschien ook wel hoe gevorderd / belasting?

Als je bij google 'sportmaatje' intypt zie je diverse websites.

Nogmaals ik heb er geen ervaring mee dus kan je zelf niet zeggen of dit een goede optie is, maar ik heb anderen hier op het forum er wel eens over gehoord.

Groetjes Evi

Login of registreer om te reageren
20-12-2015 om 10:06 uur
Reactie op emsepems

xander, het longfonds organiseert ook allerlei sportactiviteiten in de provincie groningen. misschien kun je daar mee sporten?

Bedankt voor je reactie! Dat zou een idee zijn maar ik zoek iemand om b.v. thuis te sporten. Xander

Login of registreer om te reageren
20-12-2015 om 10:10 uur
Reactie op Evi_

Hoi Xander,

Ik weet niet hoe erg je belemmerd wordt door je longziekte.. Maar er bestaan ook websites om een sportmaatje in de regio te zoeken.
Ben er zelf niet bekend mee, maar ik meen dat je daar ook je regio en het type sport aan kunt vinken, en misschien ook wel hoe gevorderd / belasting?

Als je bij google 'sportmaatje' intypt zie je diverse websites.

Nogmaals ik heb er geen ervaring mee dus kan je zelf niet zeggen of dit een goede optie is, maar ik heb anderen hier op het forum er wel eens over gehoord.

Groetjes Evi

Hoi Evi,

Bedankt voor je reactie. Zal eens Googlen onder sportmaatje.

Groetjes Xander

Login of registreer om te reageren
20-12-2015 om 14:29 uur

Er zijn hier veel mensen uit het noorden van het land. Vast wel iemand die een keer met jou wil sporten lijjkt me.

Login of registreer om te reageren
20-12-2015 om 14:43 uur

Dat zou leuk zijn. Ik ben benieuwd naar de reacties!

Login of registreer om te reageren
14-01-2016 om 20:01 uur

Er zijn ook speciale sporttrainingen voor mensen met een longziekte, zit er zelf ook op en heb er veel baat bij.
Thuis probeer ik zoveel mogelijk buiten te wandelen, tenminste als er niet te veel wind staat en dat is waar ik woon helaas nogal snel.

Login of registreer om te reageren
15-01-2016 om 09:10 uur

Dank je Omaink en andere lezers,

Ik zal kijken naar de mogelijkheden hier.

Xander

Login of registreer om te reageren
25-02-2016 om 00:30 uur

XANDER KIJK EENS OP ZEDDNET.
een site voor vriendschappen en sporten voor mensen met een handycap
dan heb je gehandycaptensport
en er is sportmaatje.nl
dit zijn allemaal gratis sites.
peter60j

Login of registreer om te reageren
26-02-2016 om 08:55 uur

Dank je Peter, ik zal eens kijken.

Xander

Login of registreer om te reageren