Mijn wens mijn wandeltocht

12-12-2015 om 22:15 uur Gesloten

Hallo Allemaal,

Na overleg met Gwenny heb ik toestemming om het volgende de plaatsen.

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik hard geknockt de afgelopen 3 jaar, vallen en weer opstaan, leren kennen van mijn longziekte enzo. Tijdens die periode is bij mij de wens ontstaan om t.z.t. een wandeltocht te gaan maken en dan geld op te halen voor het Longfonds. Vele schudde hun hoofd toen ik het voorstelde in 2013/2014. Ook is mij de vraag gesteld,: Leg jij de lat niet te hoog? Mijn antwoord was: Ik kan er beter gaande weg achter komen dat het niet haalbaar is en dingen aanpassen dan geen doelen stellen.

Welnu kan ik vol trots zeggen dat ik menig één heb doen verbazen. Afgelopen zomer noemde mijn LA mij een succes verhaal toen ik vrolijk met mijn backpack op mijn rug en wandelschoenen aan, aan kwam lopen. Ik had toen dik 7 km in de benen en nog genoeg energie over. Dit in vergelijking tot 2013/ begin 2014 toen kon ik vaak een half uurtje lopen en was ik gesloopt.

Jullie begrijpen vast wel dat ik heel blij ben want nu kan mijn wens uitkomen. Een wandeltocht en geld inzamelen voor het Longfonds.

Klik onderstaande link aan en daar lees je alles en ik hou regelmatig een blog bij. De link mogen jullie zeker ook verspreiden!

Veel leesplezier!!

http://gezondelongen.nl/acties/nadine-/blaren-op-mijn-voeten-voor-schon…

De reacties zijn gesloten.
13-12-2015 om 10:39 uur

Top! Nadine. Ik heb je blog ook gelezen. Succes met de tocht.
Oma Akke (die ook van lange wandeltochten - in de bergen vooral - houdt).

13-12-2015 om 10:46 uur

Prachtig Nadine! Fijn dat je weer een mooie tocht kunt lopen.
Ems (die ook van wandelen houdt)

13-12-2015 om 10:51 uur

Mooi initiatief succes met je wandeltocht, ik vindt je een doorzetter , petje af.

Moderator
13-12-2015 om 11:13 uur

Mooi initiatief Nadine!!

13-12-2015 om 20:06 uur

Mooi initiatief! Heel veel succes!

14-12-2015 om 14:48 uur

K neem mn petje voor je af, Dine!!
Ga je zeker volgen, schrijf je hier ook je blog of iig link als er n nieuwe is? Da's makkelijk...:p

31-12-2015 om 14:31 uur

Heel veel succes je bent een kanjer ga je blogs zeker volgen
Blije wandelwagen Daysy

31-12-2015 om 14:31 uur

Blije wandeldag bedoel ik