lege inhaler

21-11-2015 om 11:55 uur

hallo,
heeft er iemand weleens een lege inhaler gekregen of bijna een lege?
mij is het nu 2x overkomen en ze geloven mij niet bij de apotheker ondanks ik het altijd
noteer wanneer ik een nieuwe pak. heel vervelend wanneer je op reis bent want zo kun je niet meer op je medicijnen
vertrouwen. het gaat om de salbutamol inhalator 200 dosis van de fabrikant Mylan.
groetjes yvon

Login of registreer om te reageren
21-11-2015 om 11:58 uur

Als jij deze medicijnen uit het doosje haalt, zit de cilinder dan al in het plastic mondstuk gedrukt? Want dan kan het zijn dat de druk uit de cilinder gelopen is denk ik.
Ik heb ook wel eens gehad dat de druk er om een onduidelijke rede uit was en dan doe ik ook maar half zo lang met mijn puf.

Login of registreer om te reageren
25-11-2015 om 15:31 uur

Mee eens en diverse keren bij salbutamol; ik krijg nu ventolin en daarbij heb ik het nog niet een keer gehad.

Login of registreer om te reageren
25-11-2015 om 17:58 uur

Toevallig heb ik 2 weken feleden melding gemaakt ervan bij de apotheek. Alleen was het bij mij de Foster

Login of registreer om te reageren
27-11-2015 om 12:09 uur

hallo,
de apotheker heeft mij opgebeld en zei dus dat hij verstopt zat, erg onwaarschijnlijk omdat ik pas 2x een
puf had genomen en leeglopen kan niet zegt hij, dus hij heeft het patroon eruit gehaald en doorgespoeld met koud water. maar kwam ik later pas achter, wij mogen helemaal niet aan het patroon komen, dus. achteraf komt het bij mij zeer duister over en ik geloof er niet zoveel van. ik denk dat ik maar weer de ventolin vraag.

bedankt voor jullie reacties en probeer hem de volgende keer ook maar door te spuiten.

Login of registreer om te reageren
27-11-2015 om 19:36 uur

Ik heb iets dergelijks nog niet meegemaakt, maar was me ook niet bewust van het eventuele risico. Bedant dus voor de tip!!

Login of registreer om te reageren
07-02-2016 om 13:04 uur

ik heb wel een paar keer mee gemaakt dat het aantal pufjes bij foster niet 120 was maar 100 was. Gelukkig heb ik altijd een extra verpakking op de plank liggen. het zou je toch gebeuren op de vrijdag avond.

Login of registreer om te reageren