binnenkort start voor mij het traject van longrevalidatie

23-10-2015 om 10:35 uur

Ik heb gister de oproep binnen gehad voor de intake van het longrevalidatie traject.

Ik hoop dat het door die longrevalidatie en stukje beter met mij gaat.

Ik heb pas een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen met een hevige astma aanval, die eigenlijk al maanden aan de gang was. Al 3 maanden slikte ik prednison en nog ging het niet goed waardoor ik uiteindelijk in het ziekenhuis belande.
De hevige benauwdheid is in rust gelukkig weg maar zodra ik iets ga doen dan krijg ik het weer benauwd.

Ik hoop echt dat er snel wat verbetering in zit oor di longrevalidatie. Ik ben namelijk gescheiden en de kinderen wonen bij mij, ze gaan eens in de 2 weken een weekend naar hun vader.

Groetjes Connla

Login of registreer om te reageren
23-10-2015 om 12:16 uur

Welkom Connla. En veel succes met je aanstaande revalidatie. Hopelijk brengt dat weer een beetje rust in je longen en ga je opknappen.
Waar ga je revalideren als ik vragen mag?

Login of registreer om te reageren
23-10-2015 om 13:10 uur

Dank je wel, ik hoop ook dat het weer een beetje rust in mijn longen geeft. Voor nu kan ik bijna helemaal niets, en zeker voor de kinderen vind ik dat moeilijk, gelukkig zijn ze wel al 17 en 15 waardoor ze toch een hoop zelf kunnen maar toch voel ik me schuldig naar hun toe.

Ik revalideer in het groenehart ziekenhuis.

Login of registreer om te reageren
23-10-2015 om 16:48 uur

Welkom vonnis
Welkom op het forum en fijn dat je nu mag gaan revalideren het kost veel energie maar her geeft je ook energie terug . Door de manier van dingen aanpakken op een andere manier dan je zelf zult doen. Heel veel succes.
Blije dag Daysy

Login of registreer om te reageren